علی حدادی ×

مجلس با رانت خواری به صورت جدی مقابله خواهد کرد

مدیر تیر 4, 1399 0
مجلس با رانت خواری به صورت جدی مقابله خواهد کرد
نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ با اشاره به اینکه بخشی از واردات به کمتر از پنج نفر واگذار شده است، گفت: مجلس یازدهم با رانت خواری و ویژه خواری مقابله جدی خواهد داشت

علی حدادی، نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی، ظهر امروز (2 تیر 1399) در نشست شورای اداری شهرستان نظرآباد، گفت: در سطح استان البرز بهترین ظرفیت و قابلیت‌ها را داریم و باید در مسیر آمایش سرزمین بهتر عمل می‌شد؛ در حال حاضر نیز انتظار می‌رود بخش نظارتی با دقت بیشتری عمل کند تا به بهبود معیشت مردم و اشتغال زایی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه مجلس یازدهم مسیر بهبود وضعیت معیشتی مردم را هدفگذاری کرده است، تصریح کرد: ما وکیل مردم هستیم نه دولت، البته اگر دولت در بستر‌های متعدد پای کار بیاید مورد حمایت ما قرار خواهد گرفت اما جهات مختلف را بررسی خواهیم کرد تا حقوق مردم پایمال نشود.

حدادی با اشاره به اینکه توانمندسازی جوانان البرزی در دستورکار قرار دارد، ادامه داد: ما نیروهای انسانی توانمند را در سطوح مختلف داریم و نیاز داریم با نگاه واقعی و تکیه بر سرمایه گذاری خود مردم عدالت را اجرا کنیم.

وی مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی را بعدی از تحقق عدالت در جامعه برشمرد و ادامه داد: یکی از مشکلات جدی انحصاری شدن واردات است، چرا واردات در کشور امروز به بخش محدود کمتر از پنج نفر واگذار شده است؟ رانت خواهی معضل بزرگی است که بدون تردید مجلس یازدهم در این مسیر با جدیت فعالیت خواهد کرد و در همین مدت کوتاه نیز با 10 وزیر جلسه برگزار شد و مطالبه گری صورت گرفت.

سخنگوی کمیسیون سیاست داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکل جدی شهرستان نظرآباد آب شربی است که حق این شهرستان از سد طالقان دارد و این حق باید پیگیری شود، بنده آنچه در وزارت نیرو لازم باشد پیگیری خواهم کرد

وی افزود: با انسجام و وحدت رفتار خواهیم کرد و به دنبال عزل و نصب مدیران جدید نیستیم، بلکه شایسته سالاری و توانمندبودن مدیران برای ما اهمیت دارد، مدیرانی که توانایی دارند نه تنها کنارگذاشته نمی‌شوند بلکه مورد حمایت نیزقرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول با بیان اینکه در شهرستان‌ها کارگروه‌هایی تشکیل شد که احصاء و جمع بندی مشکلات در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: حوزه گردشگری در این شهرستان نیز از مسائلی است که نیازمند توجه و نگاه جدی است.