علی حدادی ×

قرائت پنج تذکر کتبی علی حدادی به دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی

مدیر مرداد 17, 1400 0
قرائت پنج تذکر کتبی علی حدادی به دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی
در نشست علنی امروز (یکشنبه، 17 مردادماه) مجلس شورای اسلامی،  تذکرات کتبی علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت شد

در نشست علنی امروز (یکشنبه، 17 مردادماه) مجلس شورای اسلامی،  تذکرات کتبی علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت شد:

تذکر علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ به همراه 44 نفر از نماینده ها به وزیر نیرو؛ لزوم توجه به افزایش تولید برق و توسعه نیروگاه های خورشیدی و بادی، تذکر علی حدادی به همراه 45 نماینده به وزیر نیرو؛ درباره ضرورت بازسازی شبکه انتقال آب و جلوگیری از هدررفت آب در این شبکه، تذکر حدادی و 42 نفر به وزیر صنعت؛ درباره لزوم نظارت بر بازار و کاهش قیمت اقلام شوینده، تذکر حدادی و 38 نفر به وزیر جهاد کشاورزی؛ درباره لزوم برنامه ریزی برای مدیریت قیمت تخم مرغ در اواخر تابستان و اوایل پاییز با توجه به کاهش میزان جوجه ریزی مرغ تخم گذار، تذکر علی حدادی و 21 نماینده دیگر به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم تکمیل و رفع مشکلات جاده تازه افتتاح شده طالقان

شایان ذکر است که علی حدادی نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ تا کنون 47 تذکر کتبی به وزرای مختلف دولت در جهت مطالبه گری و رفع مشکلات مردم داده‌اند.

تذکر علی حدادی به وزیر نیرو در مورد تولید برق

با توجه به قطعی برق در روزهای اخیر و خسارت دیدن مشاغل و مردم از این خاموشی ها لزوم توجه ویژه به افزایش تولید برق وجود دارد. همچنین نیاز است تا نیروگاه های خورشیدی و بادی جهت افزایش تولید برق و کاهش هزینه و آلودگی هوا افزایش یابند.

تذکر علی حدادی به وزیر نیرو در مورد شبکه انتقال آب

با توجه به اینکه کشور عزیز ایران دچار خشکسالی است. نیاز است تا شبکه انتقال آب بازسازی شده و از هدر رفت آب در شبکه انتقال جلوگیری شود و نسبت به این موضوع اقدام ویژه ای صورت پذیرد.

تذکر علی حدادی به وزیر صنعت، معدن و تجارت (صمت) در مورد افزایش قیمت شوینده‌ها

در روزهای اخیر قیمت مواد شوینده افزایش داشته است. در این شرایط شیوع بیماری کرونا و نیاز مردم به مواد شوینده و سخت بودن وضعیت معیشتی، مردم عزیز ایران توان تحمل گرانی های بی رویه را ندارند. نسبت به نظارت بر بازار و کاهش قیمت اقلام شوینده اقدام ویژه و موثر صورت پذیرد.

تذکر علی حدادی به وزیر جهاد کشاورزی در مورد کمبود تخم مرغ

متاسفانه میزان جوجه ریزی مرغ تخمگذار در اسفند ماه سال ۱۳۹۹ و فروردین ماه و اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ کمتر از میزان مورد نیاز کشور بوده است. بیم آن میرود که کشور در اواخر تابستان و اوایل پائیز سال ۱۴۰۰ با کمبود و گرانی تخم مرغ مواجه گردد که نیاز است برای جلوگیری از آن زودتر تدبیری اندیشیده شود و اقدام عاجلی صورت پذیرد.

تذکر علی حدادی به وزیر راه و شهرسازی در مورد جاده جدید طالقان

متاسفانه جاده تازه افتتاح شده طالقان پس از آنکه به طور نیمه تمام افتتاح شده است. رها شده و اقدامی در جهت رفع مشکلات صورت نپذیرفته، در حال حاضر خروجی جاده طالقان به شهر هشتگرد و شهر جدید هشتگرد دچار مشکل است و همچنین تونل جاده طالقان نیز هرچه سریعتر باید احداث گردد. علاوه بر آن در جهت ایمن سازی جاده باید به طور ویژه اقدام شود.