علی حدادی ×

قانون اراضی کشاورزی اصلاح شود

مدیر بهمن 28, 1399 0
قانون اراضی کشاورزی اصلاح شود
چهارباغ - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت:قانون اراضی کشاورزی ایرادهایی دارد که باید در این بخش اصلاح شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی صبح سه‌شنبه در مراسم افتتاح فرمانداری شهرستان چهارباغ که با حضور مسئولان رده‌بالای استان همراه بود، اظهار کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین ارکان در نظام جمهوری اسلامی و حاکمیت اسلام ناب محمدی در راستای تولید، قدرت نرم و ایجاد تمدن نوین اسلامی است که گام‌های مختلفی در این خصوص برداشته می‌شود.

وی با قدردانی از مسئولان استان البرز که در راستای خدمت‌رسانی صادقانه تلاش می‌کنند، تصریح کرد: امروز سجده شکر به جای می‌آوریم که مردم شهرستان چهارباغ در راستای حمایت از نظام جمهوری اسلامی گام برمی‌دارند، چراکه همه ما مدیون خون پاک شهدا، امام راحل، مدافعان حرم و شهدای سلامت هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس بیان کرد: از تلاش مضاعف بسیجیان در راستای مقابله با ویروس منحوس کرونا به ویژه جامعه درمانی، پزشکان و دستگاه‌های مرتبط قدردانی می‌کنم.

اولویت نخست ما تقویت امنیت کشور است

وی با بیان اینکه امروز اولویت نخست ما تقویت امنیت کشور است، خاطرنشان کرد: در راستای پیشرفت نظام و گام دوم انقلاب با توجه به ظرفیت کشور اسلامی و پتانسیل‌های خوب در استان البرز است.

حدادی ادامه داد: همچنین در راستای پیشرفت همه‌جانبه کشور نیاز است در همه عرصه‌ها نگاه وسیع و آمایش سرزمین به معنای واقعی محقق شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: حرکت ما باید بر اساس پژوهش، نیازمندی‌ها، اولویت‌بندی و شناخت درست در راستای دستاوردهای انقلاب باشد و این امر نیازمند تلاش همه‌جانبه مسئولان است‌.

وی اظهار کرد: اعتماد به جوانان مهم‌ترین مؤلفه است، چراکه جوان‌های با استعداد و دانشمند در عرصه تولید علم و دانش رتبه‌های خوبی کسب می‌کنند به همین منظور باید جوانان شهرستان چهارباغ را مورد حمایت قرار دهیم.

با نگاه خوش‌بینانه به آینده کشور می‌توانیم کشور را بسازیم

حدادی با بیان اینکه با نگاه خوش‌بینانه به آینده کشور می‌توانیم کشور را بسازیم، تصریح کرد: گام اول انگیزه الهی و خداباوری است و به آنچه اعتقاد داریم با توکل و صداقت حرکت کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس بیان کرد: در نظام اسلامی هیچ بن‌بستی نداریم و گامی که برداشته می‌شود با محوریت و ظرفیت جوانان باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش صنعت در راستای حمایت از سرمایه‌گذار، ایجاد اشتغال مخصوصاً صنایع تبدیلی باید تلاش کرد.

حدادی با بیان اینکه قانون اراضی کشاورزی ایرادهای دارد که باید در این بخش اصلاح شود، گفت: باغداران برای حفظ باغ اراضی کشاورزی مشکل تأمین آب را دارند عمق چاه‌ها به ۲۰۰ متر رسیده است‌.

وی ادامه داد: همچنین حمایت از دامداران، مرغداری‌ها و نهادهای دامی استان البرز امری ضروری است.

۲ میلیون تن محصولات کشاورزی در البرز تولید می‌شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: ۲ میلیون تن محصولات کشاورزی در استان البرز تولید می‌شود که بیش از یک میلیون و ۶۰۰ تن مربوط به ساوجبلاغ، نظرآباد و چهارباغ است.

وی با بیان اینکه نگاه توزیع بودجه به نحو شایسته‌ای در این شهرستان‌ها باید لحاظ شود، گفت: مخصوصاً شهرستان چهارباغ که نوپاست و دستگاه‌های اجرایی باید در این شهرستان جانمایی و پاسخگوی لازم را در جهت رفع مشکلات داشته باشند.

حدادی گفت: در شهرستان طالقان مدیران و دستگاه‌های اجرایی اختیارات اجرایی ندارند و باید تلاش کنیم قورت عمل بیشتری داشته باشند تا مشکلات شهرستان را رفع کنند.

در این جلسه قدرت الله شمیرانی با حکم استاندار استان البرز به عنوان سرپرست شهرستان چهارباغ انتخاب شد.