علی حدادی ×

علی حدادی؛ رییس مجمع نمایندگان مردم البرز درمجلس شورای اسلامی

عدالت در توزیع امکانات ورزشی رعایت شود

مدیر دی 29, 1400 0
عدالت در توزیع امکانات ورزشی رعایت شود
کرج - ایرنا - رییس مجمع نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران عدالت را در انجام فعالیت‌ها و توزیع امکانات،رعایت کنند چراکه اکثر استعدادهای ورزشی و قهرمانان رشته‌های ورزشی از مناطق محروم هستند

علی حدادی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان فوتبال ویاد خاطره ۳۰ شهید والا مقام شهرستان ساوجبلاغ افزود: توجه به نقاط محروم و کم برخوردار منجر به شناسایی و معرفی استعدادهای بیشتر خواهد شد.

وی ادامه داد: شایسته است رفتار و منش شهدا را، به عنوان اسوه‌های اخلاقی در زندگی خود مرور و اجرا کنیم که اهم آن‌ها انعطاف‌پذیری، مهربانی، باگذشت، باشکوه، صریح، با اراده، جوانمرد و در برابر زورگویان، مدافع حقوق مظلومان بودند.

حدادی گفت: امروز در زیر سایه رهبری فرزانه زندگی می‌کنیم که اطاعت محض از ایشان به معنی الگوگیری از رفتار و منش شهدا است و در سایه این رفتار قادر خواهیم شد . ضرورت دارد تا ادامه دهنده راه بزرگوارانی، چون حاج قاسم باشیم که همیشه دغدغه ادامه راه شهدا و صیانت از انقلاب اسلامی را داشتند.

نماینده مدرم طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: اکنون شهرستان های غرب استان البرز شامل طالقان، نظراباد، ساوجبلاغ و چهارباغ از حداقل امکانات درمانی بی بهره هستند.

حدادی بیان داشت: کمبود تجهیزات پزشکی و پزشکان متخصص از جمله مشکلات درمانی در این شهرستان ها است بطوری که حتی یک دستگاه ” ام ار ای ” دراین چهارشهرستان وجود ندارد.

وی ادامه داد: اعتبار لازم بر اساس رایزنی های انجام شده با هدف تامین بیمارستان در شهر جدید هشتگرد تخصیص یافته تا افراد زیر پوشش بیمه درمانی تامین اجتماعی بتوانند از امکانات درمانی بهره مند شوند.

حدادی گفت: در استان البرز با کمبود شدید تخت بیمارستانی مواجه هستیم چراکه در سطح کل استان از ۹ هزار مورد نیازی که به طور سرانه باید تخصیص می یافت امروز تنها سه هزار تخت بیمارستانی موجود است.

نماینده مردم طالقان،نظراباد ،ساوجبلاغ و چهارباغ یادآورشد: اکنون ۶ هزار تخت بیمارستان در البرز کمبود داریم که باید تمهیدات لازم برای تامین آن با رایزی ها درسطح ملی انجام شود.