علی حدادی ×

علی حدادی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهرستان چهارباغ:

ظرفیت های خوبی در استان البرز داریم اما اعتبارات محدود است و این را بارها در مجلس، جلسات کشوری و استانی تذکر داده‌ام

مدیر اسفند 8, 1399 0
ظرفیت های خوبی در استان البرز داریم اما اعتبارات محدود است و این را بارها در مجلس، جلسات کشوری و استانی تذکر داده‌ام
علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با حضور در جمع نمازگزاران نماز جمعه در شهرستان چهارباغ سخنرانی کرد

جمعه ۸ اسفندماه ۹۹ /

?علی حدادی در جمع نمازگزاران شهرستان چهارباغ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام گفت: امروز باور همه ما این است که وجود نازنین رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان نایب بر حق امام عصر (عج) است و همه ما سرباز ولایت هستیم و به آن افتخار می‌کنیم اما این سربازی در شعار نباید باقی بماند و در عمل نیز باید باشد.

وی در ادامه افزود: آنچه که در گام دوم انقلاب اسلامی تاکید شده و مقام معظم رهبری نیز نقشه راه را ترسیم نموده اند دشمن شناسی و بصیرت افزایی است و خود ایشان بارها تاکید بر مراقبت و مواظبت از تحریف انقلاب شده اند اما این تحریف از نفوذ آغاز می شود و از بدنه بخشی از حاکمیت که امروز شاهد و ناظر آن هستیم.

?علی حدادی در ادامه با اشاره به وصیت سیاسی الهی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: خداباوری، مردم باوری و خود باوری که در وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل (ره) اشاره شده است و همه مسولین از خود بنده که کوچک همه مردم هستم تا دیگران موظف هستیم اگر وظایفی را بر عهده گرفتیم پای کار باشیم.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به بودجه و اعتبارات استان البرز گفت: ظرفیت های خوبی در استان البرز داریم اما متاسفانه اعتبارات محدود است و نیاز استان را پاسخگوونیست و این موضوع را بارها در مجلس و جلسات کشوری و استانی تذکر داده‌ام.

?سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در ادامه به اقدام به موقع مجلس در موضوع انرژی هسته ای اشاره کرد و گفت: همانطور که در بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بود انرژی هسته ای کمتر از استخراج نفت نیست و نیاز کشور در تولید انرژی های مختلف کاملا مشهود است اما متاسفانه در سال های ۸۲ تا ۸۴ مذامراتی اتفاق افتاد و عقب نشینی هایی صورت‌گرفت و در مذامرات هسته ای هم این اتفاقات و عقب نشینی ها ادامه پیدا کرد.

وی به اقدام راهبردی مجلس در رابطه با برجام در راستای لغو تمام تحریم ها و حفظ منافع اسلامی اشاره کرد و گفت: پروتکل الحاقی موضوعی داوطلبانه بود اما دسترسی های بیشتر موجب شد برای دانشمندان هسته ای مشکلاتی ایجاد شود و بنابراین اولین گام خردج از پروتکل الحاقی بود اما دیدیم که متاسفانه دو روز قبل از اینکه این اقدام انجام شود مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بیانیه صادر کرد و در چهارم اسفند ماه در اقدامی مجلس یکپارچه بیانیه ای صادر کرد که وظیفه مسؤلین است که آن را اجرا کنند و مقام معظم رهبری هم در ۵ اسفندماه به اجرای قانون تاکید کردند.

وی در ادامه افزود: به دانشمندان هسته ای که توانستند در تازه ترین سانتریفیوژهای ها ۶ برابر ظرفیت سانتریفیوژ های سابق را ایجاد کنند افتخار می‌کنیم و مادامی که به ظرفیت داخل نگاه کنیم موفقیت نصیبمان خواهد شد.

?نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به ظرفیتهای بومی حوزه انتخابیه خود هم اشاره کرد و گفت: تولید داروهای اولیه انسولین در منطقه و بهره برداری از آن در چندماه آینده و تولید واکسن کرونا در شهرک دارویی برکت از این ظرفیت‌هاست و دولتمردان چه در کشور و استان باید با جدیت پای کار باشند و و مشکلات امروز جامعه را با تدبیر و برنامه‌ریزی حل کنند.

وی در ادامه به برخی شنیده ها مبنی بر دست اندازی به منابع طبیعی در استان اشاره کرد و ادامه داد: نباید منابع طبیعی مورد سوءاستفاده برخی افراد خاص قرار بگیرد و باید منابع طبیعی در اختیار جوانان مستعد در راستای اشتغالزایی و تولید قرار گیرد و باید از این منابع مراقبت شود.

?علی حدادی در بخشی از سخنان خود نیز به دیدار با وزیر دفاع و پشتیبانی از نیروهای مسلح اشاره کرد و گفت: از وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، وزیر راه، وزیر اطلاعات، وزیر کشور و معاون رئیس جمهور که پیگیر مکاتبات در خصوص ارتقای بخش چهارباغ به شهرستان بودند تشکر میکنم و همچنین از هنه دست اندرکاران در این ارتقا از جمله امام جمعه محترم چهارباغ اما باید بدانیم این تازه شروع کار است و باید همه مسولین شهرستان با بکارگیری ظرفیت‌های موجود شیرینی این ارتقای به شهرستان را به کام مردم خوب چهارباغ برسانند.

رئیس شورای عالی نظارت بر انتخابات شوراهای استان البرز در پایان به انتخابات شوراهای اسلامی اشاره کرد و گفت : اعضای شورای نظارت بر انتخابات انتخاب شده اند و با جدیت کار خود را آغاز خواهند کرد و و مردم باید در انتخاب افراد کاردان، کارآمد، پاکدست و توانمند در راهیابی به شورای شهر دقت کنند چرا که شورای شهر خط مقدم امید برای مردم و خدای ناکرده خط مقدم نارضایتی ها است و باید کاملا به آن توجه داشت.