علی حدادی ×

علی حدادی در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛

طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در وزارت تعاون پیگیری شد

مدیر مهر 3, 1400 0
طرح همسان سازی حقوق بازنشستگان در وزارت تعاون پیگیری شد
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی از پیگیری همسان سازی حقوق بازنشستگان در دیدار با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خبر داد

علی حدادی روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در سنوات گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی از همسان سازی حقوق ها جامانده بودند و به آنها توجهی نشد در نتیجه مجلس یازدهم این اقدام را برای حمایت از کارگران انجام داد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، این مهم هفته گذشته در دیداری که با دکتر عبدالملکی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی داشتم مورد پیگیری قرار گرفت.
وی گفت: همچنین در این دیدار درخواست بررسی هرچه بیشتر مشکل بیمه رانندگان، کارگران ساختمانی، تخصیص منابع مالی با سود پایین به تعاونی ها به منظور حمایت از تعاونی ها موجود ، ایجاد اشتغال پایدار و توزیع سرمایه در سطح روستا ها و جلوگیری از مهاجرت از روستاها به وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی داده شد.

تسهیلات نیاز بنگاههای اقتصادی ساوجبلاغ

نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ درمجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در این دیدار مطالبات مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان نیز از جمله ضرورت رفع مشکلات بنگاه های اقتصادی نیمه تعطیل کوچک ، متوسط و بزرگ با وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در میان گذاشته شد.
وی اضافه کرد: بنابراین نیاز این بنگاه های اقتصادی به تسهیلات مالی سرمایه در گردش برای فعال سازی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح شد.
حدادی افزود: کمبود نیروی انسانی و مشکلاتی در ساختار سازمان تامین اجتماعی این شهرستان ها از دیگر موضوعات مطرح شده در این دیدار بود و مقرر شد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بازدیدی میدانی از کارگاه های تولیدی داشته باشد.
نماینده مردم طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست احداث بیمارستان تامین اجتماعی باتوجه به تخصیص ۲۰ هزار مترمربع زمین مناسب در شهر هشتگرد مورد تبادل نظر قرار گرفت که در این خصوص دستور لازم صادر شد.