علی حدادی ×

طرح جهاد سازندگی روستا به رییس جمهوری پیشنهاد شد

مدیر مهر 24, 1400 0
طرح جهاد سازندگی روستا به رییس جمهوری پیشنهاد شد
نماینده مردم طالقان ، نظراباد، چهار باغ و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جهاد سازندگی روستا در اولین نشست نمایندگان مجلس با رییس جمهوری پیشنهاد شده است

ایرنا – علی حدادی روز شنبه در تودیع و معارفه شهردار شهر تنکمان در نظرآباد افزود: باید جهاد سازندگی روستا تشکیل شود تا روستاها از مصرف گرایی به تولید برسند و از کشاورزان ، دامپروران و باغداران حمایت شود.

وی ادامه داد: طرح مجلس در خصوص رفع موانع بخش کشاورزی با خرید تضمینی محصولات کشاورزی مدنظر قرار گرفته و همچنین در دولت سیزدهم قرار است تمام اراضی کشاورزی با هدف حمایت از کشاورزان سند دار شود تا کشاورزی برای گرفتن تسهیلات بانکی نیاز به وثیقه نداشته باشند.

حدادی گفت: همچنین تلاش می شود با توجه به طرح صدور مجوز کسب و کار موانع اشتغال برداشته شود تا جوان ها میدان کار داشته باشند.

وی مدیریت شهری را از بحث های مهم کشوری خواند و گفت: با معاون وزیر کشور و رییس سازمان همیاری ها و شهرداری های کشور طی هفته جاری هماهنگ شده تا با شهرداران شهرستان های غرب استان البرز شامل طالقان، نظرآباد ، ساوجبلاغ و چهار باغ دیداری برای رفع مشکلات داشته باشند چراکه یکی از مشکلات مهم این شهرستان ها نداشتن منابع مالی لازم است.

نماینده مردم طالقان ، نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: موضوع منابع پایدار درآمد شهرداری ها در مجلس مورد توجه قرار گرفته است و اگر به مرحله اجرا برسد تاثیرات بسزایی در امور مدیریت شهری خواهد داشت.

وی یادآور شد: طرح جامع مدیریت اصلاح ساختار اداری کشور طرح دیگری است که مدنظر قرار گرفته و قرار است اقداماتی صورت گیرد تا از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی برای حل مشکلات بهره برده شود.
طرح رتبه بندی فرهنگیان و طرح شفافیت از دیگر طرح هایی بود که این نماینده مجلس به آنها اشاره کرد .

در مراسم تودیع و معارفه شهردار شهر تنکمان که با حضور امام جمعه، فرماندار شهرستان نظراباد و جمعی از خانواده شهدا برگزار شد علی زعیم به عنوان شهردار شهر تنکمان معرفی و از رسول شاه کرمی قدردانی داشت.