علی حدادی ×

ضرورت توجه مسئولین به دانشگاه خوارزمی کرج

مدیر شهریور 15, 1400 0
ضرورت توجه مسئولین به دانشگاه خوارزمی کرج
علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدیدی که از دانشگاه خوارزمی کرج صورت گرفت، اظهار کرد: دانشگاه خوارزمی ظرفیت علمی بسیار خوبی دارد که متعلق به استان البرز است

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدیدی که از دانشگاه خوارزمی کرج صورت گرفت، اظهار کرد: دانشگاه خوارزمی ظرفیت علمی بسیار خوبی دارد که متعلق به استان البرز است.

وی بیان کرد: در گذشته با توجه به اینکه ارتباط دانشگاه با تهران بوده است، از سوی استان توجهی به مجموعه دانشگاه صورت نگرفته است.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: در حال حاضر مسئولین دانشگاه، هیئت‌رئیسه و رئیس دانشگاه خوارزمی خواستار ارتباط مستقیم با استان البرز هستند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های پژوهشی که در دانشگاه خوارزمی وجود دارد، نیازمند این است که دانشگاه در بخش‌های مختلف به منظور توسعه استان مشارکت داشته باشد.

حدادی با تأکید بر ضرورت توجه ویژه مسئولین به دانشگاه خوارزمی کرج گفت: این دانشگاه می‌تواند در راستای توانمندسازی مجموعه‌های دستگاه‌های مختلف در بخش اشتغال، آمایش، توسعه روستایی و سایر بخش‌ها مشارکت خوبی داشته باشد.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم از ظرفیت خوب دانشگاه خوارزمی در استان بهره‌مند شویم، متذکر شد: از سوی دیگر نگاه جامع و کاملی به دانشگاه خوارزمی داشته باشیم.