علی حدادی ×

شاهد عدم برنامه‌ریزی دولت برای تامین مایحتاج مردم هستیم

مدیر اسفند 19, 1399 0
شاهد عدم برنامه‌ریزی دولت برای تامین مایحتاج مردم هستیم
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور از بی‌توجهی دولت و فقدان نظارت‌ها در بازار میوه و مرغ در شب عید و در آستانه ماه رمضان انتقاد کرد و گفت: وقتی هیچگونه کمبودی وجود ندارد چرا گرانی‌ها به مردم تحمیل می‌شود؟

علی حدادی سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به گرانی میوه و کالاهای اساسی در بازار اظهار داشت: معیشت مردم باید اولویت باشد ضمن اینکه اولویت توجه به معیشت مردم فقط از مسیر نظارت درست، جامع، کامل و قاطع نسبت به بازار به دست می‌آید.

وی افزود: متأسفانه در بازار میوه و مرغ نظارتی وجود ندارد و به نظر می‌رسد شاهد کوتاهی یا سهل‌انگاری در این باره هستیم.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: کمبودی در اجناس و اقلام و کالاهای اساسی در بازار وجود ندارد اما چون نظارت در توزیع نیست و جدیتی هم در این باره وجود ندارد مشکلات فعلی بروز کرده و شاهد گرانی هستیم.

حدادی خاطرنشان کرد: رئیس جمهور و وزارت باید وظیفه خود را نسبت به معیشت مردم و بازار به درستی انجام دهند که اگر اینگونه بود با انتقادات مقام معظم رهبری مواجه نمی‌شدند.

وی افزود: مطالبه مجلس از دولت نظارت دقیق و قاطع نسبت به بازار است و بخش‌های مختلف قوه مجریه باید گرانی‌ها را کنترل کرده و وضعیت بازار را ساماندهی کنند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس خاطرنشان کرد: وظیفه وزارت صمت و سایر وزارتخانه‌ها آن است که در هفته‌های آینده و در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان دغدغه معیشتی مردم و نیازهای آنها را برطرف کنند.

حدادی از بی‌توجهی دولت نسبت به معیشت مردم در شب عید و در آستانه ماه مبارک رمضان انتقاد کرد و اظهار داشت: وقتی هیچگونه کمبودی وجود ندارد چرا گرانی‌ها به مردم تحمیل می‌شود که البته دلیل این موضوع فقدان نظارت است.

وی افزود: دولت برنامه‌ریزی مناسبی برای تأمین مایحتاج مردم در آستانه عید نوروز و ماه مبارک رمضان نکرده و خروجی این بی‌دقتی منجر به تحمیل گرانی به مردم شده است.