علی حدادی ×

سهم استان البرز از صندوق توسعه ملی چقدر است؟/آخرین استان کشور را در اولویت قرار دهید

مدیر شهریور 10, 1399 0
سهم استان البرز از صندوق توسعه ملی چقدر است؟/آخرین استان کشور را در اولویت قرار دهید
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به اینکه البرز آخرین استان کشور است اما باید اولویت اول مسؤولان کشوری باشد، گفت: سهم استان البرز از صندوق توسعه ملی به چه عددی رسیده است؟ همچنین بررسی آمار سهم استان از توزیع اعتبارات تملک و دارایی در دستورکار قرار خواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، عصر امروز در نشست با بسیج رسانه استان البرز، گفت: باید جبهه حق را بشناسیم و طبق اصول و فرامین دین به مقابله با ظلم و جهل بپردازیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه همه ما سربازان ولایت هستیم، ادامه داد: اگر طبق فرامین مقام معظم رهبری رفتار کنیم موفق خواهیم بود، نه یک قدم جلوتر و نه یک قدم عقب تر از رهبر معظم انقلاب نباید حرکت کرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه مجلس یازدهم با اعتماد مردم شروع به فعالیت کرده است، یادآور شد: بیش از 90 روز از فعالیت مجلس یازدهم می‌گذرد و همه هم پیمان شده ایم تا دین خود را به شهدا و کشور ادا کنیم، در مجلس یازدهم وظیفه شفاف سازی و مردمی سازی اقدامات در دستور کار قرار دارد به نحوی که همواره کنار مردم باشیم و مطالبات قشر ضعیف را پاسخ بگوییم.

وی در ادامه به سختی‌های هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: وحدت رویه، انسجام و ایمان و اعتقاد قلبی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ایران را در جنگ هشت سال دفاع مقدس پیروز کرد و امروز نیز با همین فرمول می‌توانیم دشمن را در جنگ اقتصادی ناامید و زمین گیر کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وصیت نامه شهدا و تأکید بر مطالعه این وصیت‌نامه‌ها، اظهار کرد: ما مدیون مردمی هستیم که  در تمام سختی‌ها پای نظام ایستادند.

این مقام مسؤول در ادامه از ظرفیت‌ها و پتانسیل کشور و استان البرز یادکرد و گفت: باید این ظرفیت‌های کشور مورد استفاده قرار گیرند، بهره گیری از این ظرفیت‌های منجر به تقویت حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی خواهد شد.

حدادی نقش رسانه‌ها را در بهره گیری از ظرفیت‌ها پررنگ برشمرد و تصریح کرد: اگر بسیج رسانه پویا، فعال و براساس انتظار رسانه عمل کند، باید حلقه وصل صدیق با مردم و مسؤولان باشد؛ مهمترین وظیفه رسانه‌ها مطالبه گری است و باید برای مسؤولان تلنگری باشند!

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی نواقص و کمبودها در قانون کشور اشاره کرد و یادآور شد: باید با اصلاح قوانین و بندهای قانونی مشکل دار به رفع مسائل اقتصادی کشور بپردازیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه البرز آخرین استان کشور است که باید رسیدگی و توجه به آن در اولویت قرار گیرد، گفت: با بررسی آمار باید به این برسیم که تولید ناخالصی در استان چقدر است؟ سهم استان البرز از صندوق توسعه ملی به چه عددی رسیده است؟ همچنین بررسی آمار سهم استان از توزیع اعتبارات تملک و دارایی در دستورکار قرار خواهد گرفت.

وی در پایان به مشکلات استان البرز از جمله نبود تخت بیمارستانی در فردیس، کمبود آب شرب در طالقان و بسیاری دیگر اشاره کرد و گفت: این امکانات حداقلی مردم باید پیگیری شود و به نتیجه برسد، زمان انتخابات به کسی قول نداده ایم ولی امروز پیگیر مطالبات شهروندان هستیم.