علی حدادی ×

حدادی؛ رئیس مجمع نمایندگان استان البرز:

زیرساخت‌های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد، باید تامین شود

مدیر دی 10, 1400 0
زیرساخت‌های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد، باید تامین شود
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد ازجمله آب، برق و گاز باید تامین شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های مسکن مهر شهرجدید هشتگرد ازجمله آب، برق و گاز باید تامین شود.

علی حدادی روز جمعه در سخنرانی پیش ازخطبه نماز جمعه شهرجدید هشتگرد اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی باید مسکن مهر شهرجدید هشتگرد را در اولویت قرارد هند، تا زمانی که نتوانیم خدمات پیرامونی برای مردم داشته باشیم، نباید مصوبات جدید در این زمینه داشت.

وی ضمن تاکید برای آغاز عملیات ساخت چهار هزار و 600 واحد مسکونی برای نیروی انتظامی در شهرجدید گفت: ایجاد واحدهای جدید بدون توجه به زیرساخت‌ها بار بیشتری را به همراه می‌آورد.

این نماینده مجلس با گرامیداشت یوم الله 9 دی و روز بصیرت بیان داشت: در مجلس یازدهم قانون جمعیت جوان، اصلاح قانون مالیات و مجوز صدور کسب و کار برای اشتغال، اصلاح قانون بانکداری اسلامی مدنظر قرار گرفته است.

? پیگیر مسائل مردم شریف شهرجدید هشتگر. در مجلس هستم

حدادی افزود: در ارتباط با شهرجدید هشتگرد در استان البرز کمبودهایی داشتیم که جلساتی با وزرای مربوطه برگزار شد و نطق‌های نیز انجام شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه در مجلس ضمن بیان این نکته که نمایندگان صدای مردم و امانت‌دار رای مردم هستند گفت: بنده تاکنون 110 دقیقه از تربیون مجلس شورای اسلامی در سطح ملی سخنرانی داشتم و در بحث شهرجدید هشتگرد ۵ تذکر شفاهی و ۱۱ تذکر کتبی داده شده است.

? تخصیص 25میلیون مترمکعب آب برای شهر جدید هشتگرد و نظرآباد

حدادی گفت: یکی از مشکلات درشهرجدید هشتگرد آب شرب است که با پیگیری‌های انجام شده و جلسات با وزیر نیرو برای تخصیص 25میلیون مترمکعب برای شهر جدید هشتگرد و نظرآباد بوده است. هم اکنون بحث انتقال آب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و لازم است تدابیر جدی ازسوی آب منطقه‌ای صورت گیرد.

وی زیرساخت تصفیه خانه آب شرب درشهر جدید هشتگرد و همچنین تصفیه خانه فاضلاب شهری را از دیگر موضوعات مهم دراین زمینه برشمرد.

? چرا شورای عالی مسکن البرز تعطیل است؟

حدادی در اعتراض به تعطیلی شورای عالی مسکن البرز نیز گفت: اعضای این شورای مهم، باید بدانند بسیاری از مشکلات از طریق این شورا در بحث مسکن مرتفع خواهد شد.

وی یادآور شد: امروز روزی است که با معاون وزیر و شرکت عمران شهر جدید باید تعیین تکلیف کنیم. مدیرعامل شهر جدید هشتگرد چرا عمران را تعیین تکلیف نمی‌کند؟

حدادی اضافه کرد: همین تذکر را نیز در مجلس شورای اسلامی دادم. شهرجدید هشتگرد مشکلاتی درسطح ملی و استانی دارد. چنانچه در فاز پنج مشکلاتی داریم که شورای شهر و شهرداری در طرح تفضیلی باید دقت کنند و فاز هفت نیز که فاقد درمانگاه است.

وی بیان داشت: با انسجامی که میان مجلس و دولت است و جلساتی که با رییس جمهور داشتیم بر رسیدگی به مشکلات مردم درسطح ملی و استانی تاکید شده است.

? ایمن سازی مترو تا دهه فجر

عضو کمیسیون شوراها در مجلس شورای اسلامی گفت: وعده داده شده تا در دهه فجر ایمن سازی مترو انجام شود و همچنین مشکلات نانوایی ، بازارچه ها نیز مرتفع شود.

وی ضمن انتقاد به دوگانگی مدیریتی در شهرجدید اضافه کرد: از استاندار انقلابی البرز قول ورود جهادی برا حل این مشکلات را گرفتیم.

? برای هر فاز شهرجدید یک کلانتری در نظر گرفته شده است

وی با اشاره به امنیت شهر جدید هشتگرد گفت: درجلساتی که با فرمانده نیروی انتظامی کشورداشتیم مقرر شد که برای هر فازشهر جدید هشتگرد یک کلانتری درنظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس خاطرنشان کرد: فضاهای ورزشی، آموزشی و خدمات اتوبوسرانی به منظور سرویس‌دهی بهتر حمل و نقل عمومی از دیگر مباحث مهم دراین زمینه به شمارمی‌رود.