علی حدادی ×

علی حدادی نماینده مردم استان البرز در مجلس:

رمز افول آمریکا در ایستادگی امت ایران اسلامی است

مدیر آبان 13, 1400 0
رمز افول آمریکا در ایستادگی امت ایران اسلامی است
نماینده طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: رمز افول آمریکا و نظام استکباری در ایستادگی امت اسلامی است

نماینده طالقان،نظرآباد ،ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت ۱۳ آبان گفت: رمز افول آمریکا و نظام استکباری در ایستادگی امت اسلامی است.

علی حدادی روز چهارشنبه در مراسم ویژه استکبار ستیزی در شهرستان طالقان افزود: استقلال امروز در نتیجه رشادت ها و ایثار شهیدان ،حرکت امام راحل(ره) که مبتنی بر جبهه حق بوده ، بدست آمده است.

وی ادامه داد: تفکر ناب محمدی تفکر ولایت فقیه و دشمن شناسی است در نهضت امام راحل(ره) امروز استمرار آن براساس آنچه رهبر معظم انقلاب ترسیم فرمودند ایجاد تمدن نوین اسلامی مبتنی بر حرکت قرآنی است.

حدادی گفت: حرکتی که مدار اصلی آن ولایت است ،تفکر استکبار ستیزی تفکری است که در جهان تبلور یافته است.

وی با اشاره به وقایع تاریخی ۱۳ آبان ادامه داد: در طول تاریخ جمهوری اسلامی مقاومت های بسیاری داشتیم که الگو برای جوانان امروز شده است.

حدادی تاکید کرد: اگر استکبار نقشه شومی برای یمن ،افغانستان و سوریه می کشد جوانان این کشورها با الگو برداری از شهدای دانش آموزی و امام راحل (ره) ایستادگی دارند.

وی بیان داشت: امروز پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف از جمله بخش هسته ای داریم بنابراین انچه مهم است باید آمادگی را در عرصه های مختلف داشت.

حدادی گفت: اگر آمریکا دست به دزدی دانشمندان ،تفکر جوانان و نفت ایران می زند که جوانان پاسدار دریا دل مقابل این نظام استکبار جهانی ایستادند .

وی تاکید کرد: این افتخار بزرگ برای ایران اسلامی و تحقیر استکبار جهانی در دریای عمان است.

نماینده مردم طالقان،نظرآباد،ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز بدون ایران اسلامی نمی توانند با وجود تجهیزات پیشرفته کشور تصمیم گیری کنند که بار ها به قدرت ایران ازسوی دشمنان اعتراف شده است .

وی افزود: بهترین ظرفیت را ایران اسلامی دارد و در تمام عرصه ها باید به مردم اعتماد کرد .

حدادی بیان داشت: چراکه دولت مردمی آیت الله رییسی امروز در بین مردم است و امید آفرین برای آینده درخشان است بنابراین تلاش ها باید از سوی دولت برای جلوگیری از افزایش قیمت ها صورت گیرد.
وی ادامه داد: اگرچه مشکلاتی داریم از جمله بیکاری جوانان و مسکن و پیر شدن جمعیت که مصوباتی برای حل آنها در مجلس داشتیم که این مصوبه ها باید اجرایی شود.

حدادی افزود: رفع موانع بخش کشاورزی ،مصوبه راهبردی لغو همه تحریم ها ،مصوبه مشوق های جمعیتی از دیگر تلاش ها در این زمینه است.

وی خا طرنشان کرد: بهترین سرمایه خود مردمی هستند که ایستادند و افول امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم با وحدت ،تلاش شبانه روزی برای مردم تلاش کند چراکه شهرستان طالقان نیاز به توجه مسوولان در زمینه های مختلف ازجمله تخت بیمارستانی ،ایمن سازی جاده طالقان و گازرسانی دارد .