علی حدادی ×

دیدار و گفتگوی منتخب مردم ساوجبلاغ با اعضای شورهای اسلامی شهر هشتگرد

مدیر اردیبهشت 7, 1399 0
دیدار و گفتگوی منتخب مردم ساوجبلاغ با اعضای شورهای اسلامی شهر هشتگرد
منتخب مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در آستانه روز شوراها با اعضای شوراهای اسلامی شهر هشتگرد دیدار و گفت‌وگو کرد

در این دیدار #علی_حدادی ضمن تبریک روز شورای اسلامی به شوراهای سراسر کشور و استان البرز ، و تبریک حلول ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات گفت: شورا و مشورت در جامعه اسلامى از جایگاه ویژه ای برخوردار است و امروز شوراها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی و انتقال دهنده نیازمندی‌های آنان به مسئولین است و اگر وظیفه سنگین خود را عمل کنند نقش بسزایی در تسریع روند توسعه پایدار در سطوح مختلف خواهند داشت.

علی حدادی منتخب مردم در شورای اسلامی شهر را از ارکان اصلی مدیریت در شهر عنوان کرد و گفت: امروز همدلی و مشارکت در توسعه شهرها در راستای خدمت صادقانه به مردم بایست در راس امور شوراهای اسلامی باشد.

وی انتخاب شهردار رو از وظایف و حق شوراها عنوان کرد و دخالت در این امر را به هیچ عنوان جایز ندانست و تنها به معیار انتخاب شهردار اشاره کرد و گفت: بومی بودن، توانمندی و کارآمدی، دلسوز واقعی مردم و تخصص از معیارهای اصلی شهرداران در سراسر کشور و استان است و اعتماد مردم را با صداقت و شفافیت باید جلب کرد.

منتخب مردم شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان سه محور اصلی اولویت مجلس یازدهم را تحقق گام دوم انقلاب، معیشت مردم و اصلاح ساختار بودجه مجلس عنوان کرد.

گفتنی است در این دیدار اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد نیز گزارشی از وضعیت شهر هشتگرد ارائه دادند و برخی از موضوعات شهری در حوزه های عمرانی، خدماتی و اقتصاد شهری را با وی در میان گذاشتند.