علی حدادی ×

دیدار علی حدادی با جوانان هشتگرد

مدیر خرداد 30, 1401 0
دیدار علی حدادی با جوانان هشتگرد
اعتقاد به جوانان یک باور است و شعار خالی نیست و بنده در زمانی که در فرمانداری‌های نظرآباد و ساوجبلاغ بودم از مشاوران جوان استفاده می‌کردم و فواید آن را در شهرستان‌ها می‌دیدم

به گزارش پایگاه خبری سمن جوانان از البرز، دیدار علی حدادی با جوانان هشتگرد به‌منظور بررسی مطالبات و مشکلات قشر جوان در دفتر این نماینده برگزار شد.

دیدار مستمر با جوانان
علی حدادی نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در این دیدار گفت: اعتقاددارم که باید برای جوانان وقت بیشتری بگذاریم و جلسات با جوانان باید در ساعاتی باشد که بدون دغدغه و تداخل با جلسات دیگر به بررسی مشکلات جوانان بپردازیم و دیدار مستمر با جوانان را خواهیم داشت.

استفاده از مشاوران جوان

حدادی افزود: به امید خدا حضور جوانان منطقه را صحن مجلس شورای اسلامی برنامه‌ریزی می‌کنیم تا دوباره جوانان بیشتری را برای آشنایی با این حوزه به خانه ملت دعوت نماییم. بسیاری از مشاوران جوان ما در پست‌های مختلف مشغول هستند و استفاده از ظرفیت جوانان باید سرلوحه کار ما باشد

اعتقاد به جوانان

رئیس مجمع نمایندگات استان البرز در ادامه گفت: اعتقاد به جوانان یک باور است و شعار خالی نیست و بنده در زمانی که در فرمانداری‌های نظرآباد و ساوجبلاغ بودم از مشاوران جوان استفاده می‌کردم و فواید آن را در شهرستان‌ها می‌دیدم.

مشکلات جوانان چندبعدی است و باید پیگیری شود

وی خاطرنشان کرد: مباحث و مشکلات حوزه جوانان زیاد است و باید جلسات مستمر با جوانان داشته باشیم که بتوانیم همه مسائل را بهتر بررسی و از مسئولین اجرایی مطالبه کنیم. قشر جوان در حوزه ازدواج، مسکن، اشتغال و بسیاری از حوزه‌های دیگر مشکلات متعددی رادارند و باید این قشر مهم جمعیتی را دریابیم و کمک کنیم تا از این وضعیت بیرون آمده و جوانان احساس امید و مفید بودن داشته باشند.

فرهنگ‌سازی وظایف و حدود اختیارات نمایندگان مجلس

حدادی با اشاره به وظایف نمایندگان اظهار داشت: در مجلس یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌هایی که باید فرهنگ‌سازی شود توجه به وظایف نماینده مجلس است که باید به دست جوانان امکان‌پذیر است. مطالبه گری از نماینده باید شود و محورهای آن بر اساس وظایف نمایندگان باشد زیر وظیفه اجرایی در اختیار نماینده نیست بلکه نمایندگان مجلس صدای مردم هستند و تریبون مجلس یک امانت است که باید به درد مردم بپردازد و از مطالبات مردم را بیان کند.

حرکت تولید دانش‌بنیان و پژوهش محوری

این نماینده هم چنین گفت: جوانان ما باید پای‌کار بیایند و زیرا در بسیاری از بازدیدهایی که داشتیم جوانان نخبه و متخصص داشتیم که باجان و دل در کشور زحمت می‌کشند، بنده خودم کارگر بودم و به این موضوع هم افتخار می‌کنم و باید جوانان وارد کار شوند و حرکت تولید دانش‌بنیان و پژوهش محوری در عمل را باید همین جوانان به سرانجام برسانند.

پاسخگوی نیازهای جوانان باشیم

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی درادامه گفت: از ظرفیت همه جوانان در شهرستان‌ها باید استفاده کنیم و در این حوزه باید معاونت امور جوانان کشور دارای اختیارات بیشتر و ساختار بهتری باشد تا بتواند پاسخگوی نیازهای جوانان باشد. وزارت ورزش و جوانان باید پیوست جوانان را بسیار جدی‌تر پیاده کند و خلائی که حوزه ورزش بر حوزه جوانان سایه گسترده است باید از بین برود.

اشتغال جوانان نیازمند نگرش علمی است

حدادی در انتها ابراز داشت: در استان البرز در موضوع اشتغال نیازمند توجه به آمایش سرزمین علمی و تدوین سند چشم‌انداز هستیم که با کمک همین جوانان می‌تواند به نتیجه درست و مطلوب برسد و من به‌عنوان خادم ملت در مجلس شورای اسلامی در حوزه رفع موانع اشتغال تمام تلاش خود را انجام می‌دهم و توانمندسازی جوانان در صنایع دستی، فعالیت های هنری، کشاورزی، دانشگاه ها و … و همچنین ایجاد بانک اطلاعاتی در این حوزه باید پیش‌بینی و عملیاتی شود.