علی حدادی ×

دیدار علی حدادی با جمعی از روحانیت معزز در شهرستان طالقان

مدیر خرداد 5, 1401 0
دیدار علی حدادی با جمعی از روحانیت معزز در شهرستان طالقان
حدادی نماینده مردم شریف شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای منگلان با روحانیت معزز دیدار و گفتگو نمودند. در این جلسه که روحانیت معزز، امام جمعه محترم ،فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین کیایی نژاد و جمعی از مسئولین در خصوص مسائل فرهنگی اجتماعی [&hellip

حدادی نماینده مردم شریف شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای منگلان با روحانیت معزز دیدار و گفتگو نمودند.

در این جلسه که روحانیت معزز، امام جمعه محترم ،فرماندار شهرستان و با حضور حجت الاسلام والمسلمین کیایی نژاد و جمعی از مسئولین در خصوص مسائل فرهنگی اجتماعی تبادل نظر کردند.

 حدادی نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: ما در این مجلس اولویت اولمان دفاع از ارزش ها است و امروز همه ما مدیون امام راحل(ره) و شهدا هستیم .

وی افزود: مجلس یازدهم از ابتدا با نقشه راهی که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ترسیم نمودند به عنوان سرباز ولایت حرکت نموده است و با دولت انسجام خوبی دارد .

حدادی تصریح کرد: مشکلات و مسائل فرهنگی تنها با هزینه و بودجه حل نمی‌شود، بلکه نیاز است برای حل آن‌ها با امکانات موجود برنامه‌ریزی خاص و کار جهادی صورت بگیرد.

وی در ادامه افزود: بهرمندی از ظرفیت معلمان عزیز، نیروهای پایگاه مقاومت، مربیان و روحانیت معزز جهت سازماندهی موضوع فرهنگی در طالقان شناسایی دقیق صورت پذیرفت و با پیوست فرهنگی فعالیت های خوبی را شاهد باشیم.

این نماینده مجلس در خصوص موضوع گردشگری در شهرستان طالقان، اظهار داشت: گسترده‌ترین بخش گردشگری در شهرستان وجود دارد که خوشبختانه باهمت و بررسی های دقیق ،الگوی گردشگری حلال را با برنامه بلند مدت نقش مهمی رادر توسعه شهرستان داشته باشد.

حدادی در خصوص وضع موجود گفت: درحال حاضر مشکلات اقتصادی و معیشتی افزایش پیدا کرده در مجلس یازدهم تلاش می‌کنیم بر روی مسائل اقتصادی متمرکز شویم که از طریق این بتوانیم در اعتلای فرهنگ نیز نقشی داشته باشیم. البته فرهنگ به تنهایی نقش خود را در جامعه به ما نشان نمی‌دهد. به عنوان مثال اگر نسبت به مسائل تربیتی جوانان، نسل آینده و رعایت الگوهای رفتاری صحیح، بی‌تفاوت باشیم قطعا در دیگر زمینه‌ها نمی‌توانیم موفق باشیم.