علی حدادی ×

دیدار صمیمی علی حدادی با دهیاران و اعضای شورای روستاهای بخش چندار و شهر کوهسار

مدیر دی 28, 1399 0
دیدار صمیمی علی حدادی با دهیاران و اعضای شورای روستاهای بخش چندار و شهر کوهسار
علی حدادی نماینده مردم استان البرز با دهیاران و اعضای شورای بخش چندار و شهر کوهسار دیدار کرد

‍ ۲۸ دی ماه ۹۹ /

?علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در جمع دهیاران، اعضای شورای روستاها و معتمدین بخش چندار ضمن تسلیت ایام فاطمیه (س) :

▫️مجلس یازدهم شورای اسلامی که به تعبیر مقام معظم رهبری انقلابی ترین مجلس است با اولویت معیشت مردم، رونق اقتصاد کشور و نگاه به ظرفیتهای داخلی گام بر می‌دارد.

▫️ولایت پذیری شاخصه اصلی مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی سردار رشید اسلام است که باید سرلوحه خادمان به مردم و سربازان ولی امر مسلمين باشد.

▫️امروز وظیفه دولتمردان خدمت رسانی به مردم است و نماينده مجلس نیز در اصلاح قوانین و نظارت صدای مردم حوزه انتخابیه است و در ماه‌های گذشته نیز با تمام توان در این مسیر گام برداشته و در کنار مردم روستاها و شهرها بوده ایم و علی رغم شناخت مشکلات مردم پای سخنان آنان نشسته ایم.

▫️بودجه ١۴٠٠ بدون نگاه به واقعیت های موجود است که با توجه به اولین سال ریل گذاری مجلس شورای اسلامی و آخرین سال ارائه بودجه از سوی دولت با حساسیت بیشتر بررسی می شود.

▫️ در بررسی بودجه سال ١۴٠٠ در مجلس شورای اسلامی به درآمدهای پایدار نگاه ویژه ای خواهد شد و همچنین نگاه واقعی به نفت که در لایحه دولت متأسفانه اینطور نیست.

▫️ بررسی امنیت شغلی دهیاران و بررسی ساختار دهیاری ها و طرح مدیریت جامع شهری و روستایی در دستور کار کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهاست.

▫️ عدم پهنه بندی کشاورزی و نبود آمایش سرزمین در استان موجب مشکلاتی برای روستاییان،کشاورزان و کارآفرینان شده است.

▫️ظرفیتهای مناسبی در بخش چندار در حوزه‌ کشاورزی، دامداری، گردشگری و صنایع تبدیلی است که باید موانع از سوی دستگاهای اجرایی برداشته شود و با ایجاد تعاونی های روستایی و بهره مندی از منابع طبیعی از همه ظرفیتها بهره برد.

▫️طی حضور در روستاهای بخش چندار و شهر کوهسار مشکلاتی از قبیل گازرسانی به روستاها، مخابرات، آنتن دهی تلفن همراه، بهداشت و درمان، راه‌های روستایی، ترمیم شبکه آبرسانی، بهره مندی از خدمات، طرح های هادی روستایی و حریم روستاها مورد بررسی قرار گرفته که مطالبه مردم از دستگاه های اجرایی است و پیگیری لازم صورت خواهد گرفت.

گفتنی است در این دیدار برخی از دهیاران مشکلات روستاهای خود را بیان کردن