علی حدادی ×

دلیل اصرار بر افتتاح زودهنگام طرح ها چیست؟/ در افتتاح پروژه‌ها نباید از نکات ایمنی چشم پوشی کرد

مدیر آذر 4, 1399 0
دلیل اصرار بر افتتاح زودهنگام طرح ها چیست؟/ در افتتاح پروژه‌ها نباید از نکات ایمنی چشم پوشی کرد
با کارشناسان از روند اجرایی پروژه جاده هشتگرد طالقان بازدیدی خواهیم داشت

علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی استان البرز، در گفت‌وگو باخبرنگار فارس در ساوجبلاغ، در رابطه با افتتاح پروژه‌های که قبل از تکمیل افتتاح می‌شوند، گفت: در اینکه این پروژه طولانی مدت باید به سرانجام برسد و مردم بتوانند از آن استفاده کنند بحثی وجود ندارد اما باید تمام نکات ایمنی پروژه لحاظ شود و به بهانه چندماه زودتر یا دیرتر شدن پروژه نباید از نکات ایمنی چشم پوشی کرد.

افتتاح جاده در زمستان به صلاح نیست

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با اشاره به اینکه در رابطه با اجرای ایمنی پروژه به مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز تذکر داده ایم، اظهار کرد: اگر فرض را بر این هم بگذاریم که ایمنی راه تامین شده است بارگذاری این مسیر در زمستان به صلاح نیست.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه پروژه باید از لحاظ فنی به تأیید برسد تا در آینده با مشکل مواجه نشویم، ادامه داد: در رابطه با ایجاد تونل برای این پروژه باید ابعاد مختلف بررسی شود و سپس تصمیم گیری صورت گیرد؛ همچنین با توجه به شروع فصل سرما و آغاز بارش برف بهتر است پروژه بعد از عید تکمیل شود.

با کارشناسان از روند اجرایی پروژه جاده هشتگرد طالقان بازدیدی خواهیم داشت

وی در بخش دیگری به اجرای پروژه مترو اشاره کرد و یاد آور شد: با توجه به تکمیل نبودن پروژه مترو در زمان افتتاح، مخالف آن بودم چون هنوز پروژه تکمیل نشده بود.

علی حدادی نماینده مجلس در پایان ضمن اشاره به توجه ویژه از پروژه راه طالقان، گفت: هفته آینده با کارشناسان مربوطه از روند اجرایی پروژه بازدیدی خواهیم داشت و مسائل فنی را به شکل میدانی بررسی خواهیم کرد.