علی حدادی ×

دستگاه‌های اجرایی با اختیارات کافی در شهرستان چهارباغ مستقر شوند

مدیر بهمن 28, 1399 0
دستگاه‌های اجرایی با اختیارات کافی در شهرستان چهارباغ مستقر شوند
نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: امروز می‌دانیم که باغداران و کشاورزان منطقه در تامین آب برای آبیاری باغات و اراضی خود با چالش‌هایی مواجه هستند و برای حفظ باغات و اراضی کشاورزی، مشکلاتی دارند

ایسنا/البرز نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: امروز می‌دانیم که باغداران و کشاورزان منطقه در تامین آب برای آبیاری باغات و اراضی خود با چالش‌هایی مواجه هستند و برای حفظ باغات و اراضی کشاورزی، مشکلاتی دارند.

علی حدادی روز سه شنبه 28 بهمن در مراسم افتتاحیه فرمانداری شهرستان چهارباغ با تاکید بر اهمیت بخش صنعتی شهرستان چهارباغ گفت: باید حمایت از سرمایه گذاری صورت بگیرد چراکه توسعه سرمایه‌ گذاری در ادامه موجب اشتغال پایدار می‌شود.

به گزارش ایسنا، حدادی با اشاره به مشکلات حوزه کشاورزی در چهارباغ، افزود: امروز می‌دانیم که باغداران و کشاورزان منطقه در تامین آب برای آبیاری باغات و اراضی خود با چالش‌هایی مواجه هستند و برای حفظ باغات و اراضی کشاورزی، مشکلاتی دارند که باید مرتفع شود. همچنین انتظار داریم از بخش تولیدات دامی هم حمایت شود تا با قدرت مضاعف به کار خود ادامه دهند.

حدادی ادامه داد: توقع داریم که دستگاه‌های اجرایی با اختیارات کافی مستقر شوند که بتوانند مشکلات را حل کنند و تمام انتظارات مردم محقق شود.