علی حدادی ×

دستگاههای اجرایی خط مقدم خدمت رسانی هستند

مدیر خرداد 28, 1401 0
دستگاههای اجرایی خط مقدم خدمت رسانی هستند
جلسه شورای اداری شهرستان نظرآباد باحضور امام جمعه محترم، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست محترم فرمانداری، اعضای محترم شورای تامین و رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان نظرآباد باحضور امام جمعه محترم، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، سرپرست محترم فرمانداری، اعضای محترم شورای تامین و رؤسای ادارات و دستگاه های اجرایی در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان لزوم هوشیاری و بصیرت مردم و مسئولین در مقابل حیله های دشمن اظهار داشت: از دیرباز تاکنون دشمن به طرق مختلف قصد ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی را دارد که اخیرا هم با پروژه ناامید سازی اقدام به جنگ روانی نموده است.

وی افزود: مقابله با این مهم هوشیاری،بصیرت و دقت نظر مردم و مسئولین را می‌طلبد تا نقشه های دشمن نقش بر آب شده و ناکام بماند.

حدادی با اشاره باینکه امروز مهم آرامش و آسایش مردم عزیزمان است،گفت: انتظار مردم نظارت بر بازار و کنترل افزایش قیمت ها به معنای واقعی است.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظراباد،طالقان و چهارباغ در مجلس یازدهم تصریح کرد: دستگاههای اجرایی بعنوان خط مقدم خدمت رسانی باید باحضور میدانی در روستاها،محلات مختلف مشکلات را بررسی و برطرف کنند

رییس مجمع نمایندگان استان البرز بر تشدید نظارت ها بر بازار، عرضه نان و کالاهای اساسی، ضرورت حمایت از کشاورزان، بازنگری طرح هادی و بهسازی روستاها،توجه ویژه به مناطق محروم و… تاکید کرد.