علی حدادی ×

حل مشکلات سرانه‌های بهداشت و درمان، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در گرو اصلاح آمار جمعیتی و طرح‌های هادی روستایی است

مدیر خرداد 19, 1401 0
حل مشکلات سرانه‌های بهداشت و درمان، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در گرو اصلاح آمار جمعیتی و طرح‌های هادی روستایی است
البرز - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: حل مشکلات سرانه‌های بهداشت و درمان، آموزشی، ورزشی و فرهنگی در گرو اصلاح آمار جمعیتی و طرح‌های هادی روستایی است

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه‌ای که با رئیس مرکز آمار کشور، معاونین مرکز آمار کشور و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان البر برگزارشد به بررسی مشکلاتی که پیرامون اختلاف آماری و جمعیتی شهریور و آذرماه سال ۹۵ که مربوط به شهرستان طالقان است، پرداخته شد.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده پیرامون آمار جمعیتی و اختلاف جمعیتی که مربوط به شهرستان ساوجبلاغ، شهر مهستان و شهرستان چهارباغ و شهرستان نظرآباد است، بیان کرد: مقرر شد که مرکز آمار کشور در خصوص آمارجمعیتی و طرح هادی روستایی حوزه انتخابیه بازنگری داشته باشد.

حدادی ادامه داد: براین اساس مقرر شد، جلسه دوم کارشناسی و بررسی کارشناسی متقن و محکمی در مرکز آمار کشور در راستای حل مشکل در سطح روستاهای حوزه انتخابیه و شهرها برگزار شود.

وی متذکر شد: ضمن اینکه این جلسه برای اصلاح آمار جمعیتی و بخش طرح‌های هادی روستایی، برگزارخواهد شد، می‌تواند مشکلات پیرامون اختصاص سرانه بهداشت و درمان، سرانه آموزشی، سرانه ورزش و فرهنگی برای مردم عزیز در حوزه انتخابیه را حل و فصل کند.