علی حدادی ×

حضور علی حدادی در مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) در نظرآباد

مدیر خرداد 6, 1401 0
حضور علی حدادی در مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) در نظرآباد
مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) به میزبانی کانون مداحان شهرستان نظرآباد باسخنرانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیحه سرایی و شعرخوانی جمعی از خادمان اهلبیت علیماالسلام در محله رسالت این شهرستان برگزار شد

مراسم شهادت امام جعفرصادق(ع) به میزبانی کانون مداحان شهرستان نظرآباد باسخنرانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و مدیحه سرایی و شعرخوانی جمعی از خادمان اهلبیت علیماالسلام در محله رسالت این شهرستان برگزار شد.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ، در این مراسم با تسلیت سالروز شهادت این امام عزیز،گفت: این مجالس پربرکت ارزش بسیار بالایی دارد و برای ما غنیمت است چراکه همین ها برایمان می ماند.

حدادی به مکتب انسان‌ ساز و الهام‌ آفرین امام جعفر صادق(ع) اشاره و بیان کرد: این امام بزرگوار در طلایی‌ ترین عصر شکوفایی علم،ادب و معرفت اسلامی توانست با تربیت صدها شاگرد علوم مختلف اندیشه بارور اسلام و تشیع را به معرض نمایش بگذارد.

وی با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای مداح،خطاب به مداحان حاضر در این مراسم گفت: مایه افتخار هستید،همچون شهدای عزیز که هرچه داریم از آنها داریم،شهدایی که با صداقت و شجاعت پای اسلام عزیز با همه مشکلات ایستادند و مقاومت کردند.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با تقدیر و تشکر از برگزاری این مراسم پس از دوران سخت کرونا، گزارشی از عملکرد مجلس یازدهم را ارائه داد.