علی حدادی ×

علی حدادی:

جوان باوری مهمترین ویژگی دولت سیزدهم است

مدیر آبان 24, 1400 0
جوان باوری مهمترین ویژگی دولت سیزدهم است
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از جوانان گفت: جوان باوری مهمترین ویژگی دولت سیزدهم است که این مهم هرچه بیشتر باید از سوی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد

نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در دیدار با جمعی از جوانان گفت: جوان باوری مهمترین ویژگی دولت سیزدهم است که این مهم هرچه بیشتر باید از سوی دستگاه های اجرایی مورد توجه قرار گیرد.
علی حدادی گفت: امروز اتحاد مجلس ودولت در راستای حرکت انقلابی و مردمی با اعتقاد و باور جوانان در مسیر سازندگی و پیشرفت کشور پیش می رود.
وی ادامه داد: حرکتی که دولت سیزدهم در کشور در پیش گرفته، ارزشمند است که با وحدت هرچه بیشتر باید همراه برنامه های دولت باشیم.
حدادی گفت: اقدامات راهبردی قابل توجهی در این دولت در دست اقدام قرار گرفته و با رصد مشکلات در بخش های مختلف در تلاش برای حل آنها هستند.
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تهیه و تامین مسکن در بخش های شهری و روستایی از جمله اقدامات ویژه ای است که به جد دنبال می شود بطوریکه در بخش روستایی مشکلات رصد شده و درصدد تشکیل جهاد سازندگی روستایی هستیم.
وی با اشاره به ظرفیت ها و پتانسیل های قابل توجه استان البرز در حوزه های مختلف خاطرنشان کرد: سندآمایش سرزمین این استان نیاز به اصلاحاتی دارد تا برمبنای آن برنامه ریزی برای توسعه هرچه بیشتر داشت.
حدادی بیان داشت: همچنین در بحث کسب و کارها تلاش می شود تا موانع دراین زمینه با هدف اشتغالزایی هرچه بیشتر برداشته شود و نظارت در صدور مجوزها به صورت جدی صورت می گیرد.
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی افزود: ظرفیت های خوبی در غرب استان البرز در تولیدات کشاورزی است که قابل رقابت در سطح ملی هستند بنابراین باید با تامین اعتبارها و اقدامات موثر در این زمینه پیش رفت.
حدادی گفت: اکنون اعتبارات تملک دارایی شهرستان های طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهارباغ ۱۲۰درصد افزایش یافته و در کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ۱۵۹میلیارد تومان در بحث مناطق محروم برای این شهرستان ها مصوب شده است.
وی تاکید کرد: در برخی از شهرستان های غرب استان البرز از جمله نظرآباد بهترین ظرفیت ها را داریم ولی زیرساخت نداریم بنابراین باید با برگزاری کارگروه های مختلف در این زمینه برای توسعه هرچه بیشتر تلاش داشت.
جوانان حاضر دراین نشست به بیان مشکلات شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ پرداختند و از نماینده خود در مجلس شورای اسلامی خواستند تا در زمینه تامین مسکن ، ازدواج ، اشتغال جوانان گام های ویژه ای برداشته شود.