علی حدادی ×

جمعی از بازنشستگان نجیب فرهنگی شهرستان نظرآباد با علی حدادی دیدار و گفتگو کردند

مدیر اردیبهشت 10, 1401 0
جمعی از بازنشستگان نجیب فرهنگی شهرستان نظرآباد با علی حدادی دیدار و گفتگو کردند
حدادی: ما امروز در مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوعات مختلف حساسیت داریم که یکی از آن موضوعات تبعیض است زیرا تبعیض در تمام بخش های جامعه مشکل ایجاد می کند

نماینده مردم ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در این دیدار صمیمی گفت: ما امروز در مجلس شورای اسلامی نسبت به موضوعات مختلف حساسیت داریم که یکی از آن موضوعات تبعیض است زیرا تبعیض در تمام بخش های جامعه مشکل ایجاد می کند.

حدادی افزود: به پاس قدردانی از زحمات موثر معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت،بودجه خوبی در خصوص رتبه بندی معلمان،درنظرگرفته شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: اجرای رتبه‌بندی معلمان برای ۶ ماه دوم ۱۴۰۰ و ۶ ماه اول و دوم سال جاری لحاظ شد.

این نماینده مردم در مجلس افزود: در خصوص همسان سازی بازنشستگان کشوری و لشکری و تامین اجتماعی هم اعتبار خوبی درنظر گرفته شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در خصوص حذف لایحه ارز ترجیحی نیز اظهار داشت: با توجه به جلسات متعدد و بررسی تخصصی،درنهایت بخاطر مشکلاتی که در تامین نهاده‌های دامی و کشاورزی،کالاهای اساسی و نیز معیشت مردم متصور می‌شدیم،مجلس با حذف ارز ترجیحی موافقت نکرد.

وی با اشاره به تغییرات در نحوه پرداخت مالیات شهرداری و دهیاری‌ها به صندوق شهرداری و دهیاری ها گفت: پیش از این مالیات عوارض ابتدا به صندوق دولت واریز می‌ شد که تصویب شد مالیات برای هرمنطقه اختصاص یابد تا شاهد تسریع در ابادانی شهرها و روستاها باشیم.

علی حدادی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع اشتغال بیان داشت: یکی از مصوبات مهم مجلس این بود که مالیات شرکت‌ های بزرگ در همان استان هزینه شود،بدین ترتیب می‌توانیم در جهت اشتعال جوانان عزیز گام بلندی را برداریم.