علی حدادی ×

علی حدادی، نماینده مجلس

توسعه شهر، در گرو همدلی، همفکری و تلاش مضاعف

مدیر مهر 20, 1400 0
توسعه شهر، در گرو همدلی، همفکری و تلاش مضاعف
نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهر بدون همفکری، همدلی و تلاش مضاعف محقق نمی‌شود

نماینده مردم طالقان،نظرآباد و ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه شهر بدون همفکری، همدلی و تلاش مضاعف محقق نمی‌شود.

علی حدادی روز دوشنبه در دیدار منتخبین اعضای راه یافته به شورای اسلامی استان البرز از شهرستانهای ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ گفت: وحدت و یکصدایی در سایه انسجام با همدلی مهمترین عامل پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اسلامی بوده و ملت را در گذر پیشرفت به سوی پیروزی از دست‌اندازها و گردنه‌های سخت، عبور و در قله موفقیت قرار داده است که رهبر معظم انقلاب بر این امر مهم تاکید داشتند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهار باغ در ادامه بیان داشت: در این میان با توجه به آمایش کسری‌ها و درنظر گرفتن یک برنامه بلند مدت با الویت بندی در شهرهای مختلف می‌توان نقشه راه خوبی برای پیشرفت شهر و استان و کشور ترسیم نمود .

عضو کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه انجسام مجلس و دولت و سایر دستگا‌ها می‌تواند نویدبخش تحول خوب در کشور باشد، اظهار امیدواری کرد که با خداباوری و تلاش و خدمات بیشتر بتوانیم تا حد ممکن کاستی‌ها را جبران کنیم.

وی در ادامه افزود: امروز باید دست به دست هم و با حفط انسجام با حضور فعال در صحنه به دنبال کاهش مشکلات مردم باشیم.

وی اظهار داشت: خدمت صادقانه به مردم و باتوجه به اینکه شهدا ناظر اعمال و رفتار ما هستند و بر ما نظارت دارند، چرا که شاهدان روز قیامت هستند و شاهد باید بر مشهود نظارت داشته باشد و با کمک و توسل به شهدا و حرکت در مسیر درست بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا در خدمت به مردم باشیم .

گفتنی است در این نشست، اعضای شورای اسلامی استان البرز دیدگاها و نظرات خود را بیان نمودند.