علی حدادی ×

توسعه تولید در لکه‌های صنعتی استان البرز متوقف شد

مدیر خرداد 11, 1400 0
توسعه تولید در لکه‌های صنعتی استان البرز متوقف شد
گروه استان‌ها- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس با بیان اینکه تهیه مواد اولیه داخلی مشکلاتی برای حوزه تولید ایجاد کرده است گفت: با بروکراسی‌های اداری توسعه تولید در لکه‌های صنعتی البرز متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساوجبلاغ، علی حدادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید که با حضور وزیر صمت و استاندار البرز برگزار شد اظهار داشت: آمایش سرزمینی در استان البرز نیاز مند توجه است.

وی افزود: صنایع استان البرز در دوران کرونا فعالیت‌های بسیار خوبی انجام دادند و در این شرایط نیازمند حمایت هستند.

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تامین مواد اولیه که در داخل تولید می‌شود برای صنعتگران مشکلاتی ایجاد کرده است گفت: دستوراتی در این زمینه نیاز است که مشکلات و بروکراسی اداری مانع از فعالیت صنعتگران نشود.

وی با بیان اینکه در شهرک‌ها و لکه‌های صنعتی حفره خالی وجود دارد که باید لکه‌های صنعتی که سابقه زیادی دارند مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که توسعه تولید در لکه‌های صنعتی با مشکلات اداری متوقف شده است.

حدادی با بیان اینکه صاحبان صنایع انگیزه زیادی برای تولید دارند، ادامه داد: نگاه به صنعت استان البرز باید اقتصاد محور و با توجه به بنگاه‌های اقتصادی باشد.

وی با بیان اینکه بیش از 350 پرونده واحد‌های صنعتی استان البرز در تهران بود که با دستور وزیر اقتصاد این پرونده‌ها به البرز منتقل می‌شود عنوان کرد : در ارتباط با شهرک‌های صنعتی نیاز مند دستور برای گسترش هستیم و این آمادگی وجود دارد که فعالیت‌های اقتصادی در نجم آباد و طالقان گسترش یابد.

حدادی با بیان اینکه تثبیت اشتغال موضوع مهمی است که نیازمند کمک و رفع موانع تولید است، ادامه داد: تولید کارخانه سیمان در سطح ملی با حمایت و تامین برق برطرف می‌شود.