علی حدادی ×

توزیع اعتبارات در استان البرز باید کارشناسی شده انجام شود

مدیر بهمن 28, 1399 0
توزیع اعتبارات در استان البرز باید کارشناسی شده انجام شود
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: توزیع اعتبارات در استان البرز باید کارشناسی شده و طبق ظرفیت و نیازهای هر شهرستان انجام شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی صبح امروز در آیین افتتاح فرمانداری شهرستان جدید چهارباغ با بیان اینکه ما تنها بدنبال نصب تابلو شهرستان برای چهارباغ نبودیم، اظهارداشت: باید امکانات و ادارات با امکان پاسخگویی اختیار لازم در این شهرستان مستقر شود.

وی با بیان اینکه شهرستان چهارباغ ظرفیت‌های خوبی دارد، افزود: باید با بهره گیری از نیروهای جوان و نخبه این شهرستان از ظرفیت‌های موجود در جهت توسعه شهرستان و استان بهره گیری کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه حرکت‌ها باید بر اساس گام دوم انقلاب انجام شود، بیان کرد: در راستای پیشرفت همه جانبه نیاز است در همه عرصه‌ها نگاهمان وسیع و طبق نقشه آمایش سرزمین به معنای واقعی باشد.

حدادی با اشاره به اینکه باید هر حرکتی که انجام می‌شود بر اساس پژوهش و اولویت بندی نیازها انجام شود،تصریح کرد: اعتماد به جوانان، نگاه خوشبینانه و انگیزه الهی مهمترین مولفه در موفقیت در این راه است.

وی با عنوان اینکه نیم بیشتری از محصولات کشاورزی استان امروز در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: باید در تخصیص اعتبار نیز به این موضوع و ظرفیت‌های هر منطقه نگاه کرد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جذب بیشتر بودجه در سطح کلان برای استان در حال پیگیری هستیم، گفت: در توزیع اعتبار نیز باید به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در هر شهرستان توجه کرد و کارشناسی شده این‌کار را انجام داد.

همچنین انعکاس سخنان علی حدادی در مورد اعتبار بودجه استان البرز در روزنامه آرمان میهن: