علی حدادی ×

حدادی با تأکید بر ادامه موج نظارت میدانی نمایندگان:

تنها راه برون رفت از مشکلات، ارتباط مستقیم با مردم است

مدیر شهریور 13, 1399 2
تنها راه برون رفت از مشکلات، ارتباط مستقیم با مردم است
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور در مجلس با بیان این که تنها راه برون رفت از مشکلات، ارتباط مستقیم با مردم کف جامعه است تاکید کرد که ارتباط مستقیم با مردم باعث دریافت سریع مشکلات و حتی راهکارهای آن خواهد شد و به قانونگذاری و اصلاح قوانین کمک می‌کند

علی حدادی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اهمیت مواجهه رو در رو با مردم جهت دریافت مشکلات آنها، گفت: یکی از اولویت های ما نمایندگان این است که به معنای واقعی صدای مردم بوده و آن را انعکاس دهیم تا برای حل مشکلات آنها به نتیجه برسیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات، ارتباط مستقیم با مردم کف جامعه است، عنوان کرد: در حوزه انتخابیه اینجانب 8 شهر و 250 روستا واقع شده که تلاش دارم با مردم در دورافتاده ترین روستا نیز ارتباط برقرار کرده و مشکلات را از زبان خود آنها بشنوم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بسیاری از مردم ضمن بیان مشکلات به ارائه راهکارهای اثربخشی برای رفع آن نیز می پردازند، اظهار داشت: با نظارت میدانی، قانونگذاری و اصلاح قوانین برای نمایندگان راحت تر شده و امید در دل مردم جاری می شود.

حدادی ادامه داد: از سوی دیگر مسئولان دستگاه اجرایی متوجه می شوند نماینده کف جامعه حضور داشته و امکان آمارسازی و ارائه گزارش های غیرواقعی از مسائل ندارند لذا واقعیات به صورت شفاف بیان شده و مورد تحلیل قرار می گیرد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه مردم انتظار دارند مجلس انقلابی در کنار آنها باشد، خاطرنشان کرد: تأثیرات مثبت نظارت های میدانی را به زودی خواهیم دید چرا که با سرعت بیشتر به مشکلات واقف شده و راهکار آن را نیز دریافت می کنیم از این رو باید به مردم و ظرفیت های آنها اعتماد داشته باشیم

2 دیدگاه
  1. امیر آبان 22, 1399 در 9:50 ق.ظ - پاسخ

    سلام. جناب نماینده درست میفرمایند. ولی دقیقا مشکل کشور ما اینه که مسئولین فقط حرفای قشنگ میزنن ولی در عمل هیچ….
    مثلا همین نماینده عزیز هیچ مسیری در سایت برای ارتباط مستقیم با مردم درنظر نگرفته اند. و لینک درگاه ارتباط مردمی سایت خراب است!

    • مدیر آبان 27, 1399 در 9:41 ب.ظ - پاسخ

      سلام دوست گرامی، با تشکر از پیام شما، راه های ارتباطی جناب آقای دکتر حدادی مشخص است، شما می توانید با مراجعه به صفحه ارتباط با ما به آدرس و شماره تماس دفاتر و سامانه پیامکی دسترسی داشته باشید. همچنین صفحه ایشان دس شبکه های اجتماعی نیز درون سایت مشخص است.
      با تشکر از همراهی شما