علی حدادی ×

ترور فخری زاده بار دیگر ذلت و خواری نظام سلطه را نشان داد

مدیر آذر 8, 1399 0
ترور فخری زاده بار دیگر ذلت و خواری نظام سلطه را نشان داد
در واکنش به ترورشهید محسن فخری زاده

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در واکنش به ترور فخری زاده تاکید کرد که این حرکت های خبیثانه نه تنها آورده ای برای نظام سلطه نخواهد داشت بلکه نابودی آن ها را نزدیک تر خواهد کرد.

علی حدادی در گفت و گو با ایسنا، ضمن محکومیت ترور شهید محسن فخری زاده، بیان کرد: اقدام خباثت آلود صهیونیستی و نظام سلطه جهانی با ترور دانشمند برجسته کشورمان، بار دیگر ذلت و خواری و کینه توزی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی غاصب را به نمایش گذاشت.

اقدامات خبیثانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بی پاسخ نخواهد ماند

وی در ادامه اظهار کرد: در طی سالیان گذشته جوانان انقلابی کشورمان و امروز نیز جوانان ارزشمندمان پرچم توسعه کشور را بر دوش کشیده و این مسیر نیز ادامه خواهد یافت. قطعا این اقدامات خبیثانه رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی بی پاسخ نخواهد ماند و درس عبرت بزرگی خواهند گرفت.

نظام سلطه هیچگاه و هیچ کجا به دنبال توسعه و پیشرفت جهان اسلام نبوده

نماینده مردم طالقان و ساوجبلاغ در مجلس تصریح کرد: ضمن اینکه این اقدام خبیثانه را محکوم می کنیم به پیام شهادت شهید محسن فخری زاده نیز باید توجه شود. آقایانی که هنوز دشمن را نشناخته اند و شعار تعامل سر داده و همچنان امید به مذاکره دارند باید بدانند که نظام سلطه هیچگاه و هیچ کجا به دنبال توسعه و پیشرفت جهان اسلام نبوده و همه تلاش و سرمایه خود را برای به زانو درآوردن ملت های مسلمان به کار گرفته است.

ملت ایران با ایستادگی، مقاومت و روحیه جهادی نظام سلطه را به زانو درخواهند آورد

حدادی در پایان تاکید کرد: اما تا به امروز ملت بزرگ ایران اسلامی با اعتقاد و باور به مبانی اسلامی و قرآن کریم پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده اند و ان شاءالله با ایستادگی، مقاومت و روحیه جهادی نظام سلطه را به زانو درخواهند آورد. این حرکت های زشت نه تنها آورده ای برای نظام سلطه نخواهد داشت بلکه نابودی آن ها را نزدیک تر خواهد کرد. ملت اسلامی با سرمایه شهادت و روحیه جهادی نظام سلطه را به زانو درخواهد آورد.