علی حدادی ×

تبعیض در صدور مجوز ساخت و ساز در طالقان برچیده شود

مدیر آبان 13, 1400 0
تبعیض در صدور مجوز ساخت و ساز در طالقان برچیده شود
نماینده مردم ساوجبلاغ ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با بیان اینکه سد طالقان سبب ایجاد مشکلات و زحمت‌هایی برای مردم در این شهرستان شده است ، گفت: تبعیض در صدور مجوز ساخت و ساز در طالقان برچیده شود

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی در نشست صمیمی با روسای شورای شهرستان طالقان که با حضور فرماندار و امام جمعه طالقان برگزار شد ، اظهار داشت : 13 آبان روز مبارزه با استکبار جهانی است و یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای ارزشمند دانش آموزی را گرامی می‌داریم.

وی از پیگیری برای راه اندازی هرچه سریعتر بیمارستان شهرستان طالقان خبر داد و افزود : برای راه اندازی بیمارستان پیگیری‌های جدی داشتیم و این پیگیری‌ها استمرار دارد و راه اندازی بیمارستان طالقان باید به زودی عملیاتی شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ با بیان اینکه امروز منتظر اقدام و عمل هستیم، بیان کرد: برای اعتبار گازرسانی مشکلی در بالا طالقان نداریم و برای پایین طالقان اعتبار پیش بینی شده که پیگیری جدی می‌طلبد.

وی با بیان اینکه رودخانه دارای حریم و بستر است و سوال این است که چرا برای برخی افراد تبعیض اعمال شده تا برخی در حریم رودخانه ساخت و سازهای غیر مجاز داشته باشند ، گفت: نباید برای برخی استثنا قائل شد و تبعیض بین مردم بومی و برخی دیگر درست نیست.

وی ادامه داد: از 60 کیلومتر به پایین سد کرج ساخت و ساز غیرمجازی نداریم و کسی هم به حریم رودخانه تجاوز نمی‌کند اما در بستر و نزدیکی رودخانه شاهد ساخت و سازهای غیر مجاز و بی وقفه هستیم که به بستر رودخانه آسیب می‌زند.

حدادی با اشاره به اینکه ما مخالف ساخت و ساز غیرمجاز هستیم و باید دقت شود تا آنچه که حق مسلم مردم است به آنها داده شود، گفت: مصوبه شورای عالی امنیت ملی تنها نباید مختص به طالقان باشد و باید برای کرج نیز اعمال شود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با اشاره به اینکه قوانین باید به نفع مردم اصلاح شود، تصریح کرد: مطالبه امروز رهبری هم از دولت و مجلس همین است، چرا که مردم به معنای واقعی ولی نعمت هستند و اگر تنها موانع را ذکر کنیم مردم دلسرد و نا امید می‌شوند.

نماینده مردم طالقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارآمدی نظام در این است که مردم در سخت ترین شرایط پای انقلاب و نظام بودند و همه این ها را مدیون خون پاک شهدا هستیم، ادامه داد: مدیران باید در صحنه باشند و از نزدیک با مشکلات مردم مواجه شوند و در خصوص مصوبه شورای امنیت ملی باید بتوانیم مشکلات را به درستی انعکاس دهیم.