علی حدادی ×

تبریک علی حدادی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

مدیر فروردین 9, 1400 0
تبریک علی حدادی به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)
تبریک نماینده مردم شریف ساوجبلاغ ،نظرآباد، طالقان و چهارباغ به مناسبت فرارسیدن نیمه شعبان و روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

علی حدادی، با صدور پیامی نیمه شعبان، میلاد امام زمان (عج) و بزرگداشت سربازان گمنام امام زمان (عج) را تبریک گفت.
“بسم الله الرحمن الرحیم”
ظهور منجی عالم بشریت بشارتی است که امید را در دل مظلومان و مستضعفان جهان زنده می کند تا فردایی روشن ، به دور از ظلم وفساد پیش روی جامعه بشری باشد.
شعبان ماه منسوب به پیامبراعظم(ص) و ماه دعا وذکر، توجه و عبادت و استغفار است ماهی که خوان رحمت الهی گسترده است تا اهل دعا، ره‌توشه‌ای بایسته برای خویش فراهم کنند و آینه تجلی نور خدا شوند .
امروز امنیت، آسایش و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت های نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بخصوص “سربازان گمنام امام زمان(عج)” است که همواره با مجاهدت با سلاح ایمان و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری(مدظله العالی) جان بر کف امنیت را برای رشد و توسعه ایران اسلامی برقرار کرده اند.
نام‌گذاری روز میلاد حضرت مهدی «عجل الله تعالی فرجه الشریف» به عنوان روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، بیان‌گر نقش و جایگاه ویژه و تأثیرگذار خدمتگزاران در وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تمام عزیزان در دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی در حفاظت از ارزش‌های اسلامی و منافع ملی در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب است.
اینجانب فرا رسیدن عید بزرگ نیمه شعبان، سالروز ولادت امیدآفرین و نجات بخش آخرین نور امامت و ولایت، حضرت حجه ابن الحسن العسکری، مهدی موعود (ارواحنا له الفداه) و هفته بزرگداشت سربازان گمنام را به محضر مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت بزرگ ایران و جمیع منتظران سراسر پهنه گیتی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

علی حدادی
نماینده مردم شریف شهرستانهای ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهارباغ