علی حدادی ×

علی حدادی:

تا تحقق همه وعده‌ها، در کنار مردم هستیم

مدیر تیر 27, 1400 0
تا تحقق همه وعده‌ها، در کنار مردم هستیم
نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظراباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی در آئین کلنگ مخزن 5 هزار متر مکعبی آب شرب نظرآباد. با تاکید بر اولویت تامین مطالبات مردمی گفت: همراه مردم تا تحقق وعده‌ها هستیم

علی حدادی در آیین کلنگ زنی احداث مخزن ۵ هزار مترمکعبی آب شرب شهرستان نظراباد بیان داشت: یکی از وعده‌هایی که درایام انتخابات خدمت مردم شریف نظرآباد عرض داشتیم، عملیات آبرسانی به این شهرستان بود که بحمدالله محقق شد.

وی ادامه داد: در این زمینه سه تذکر در صحن مجلس و یک جلسه مفصل با وزارت نیرو داشتم. برهمین اساس از وزارت نیرو مجوز برداشت 25 میلیون مترمکعب آب از سد طالقان برای شهرستانهای ساوجبلاغ و نظرآباد گرفته شد.

وی با بیان اینکه سطح آب در شهرستان نظرآباد به دلایل مختلف افت داشته است، افزود: کمبود منابع آبی در این شهرستان یکی از مشکلاتی اساسی و دغدغه بسیاری از شهروندان و مطالبه مردم صبور این شهرستان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات آبرسانی شهرستان نظرآباد شامل احداث یک مخزن به ظرفیت پنج هزار متر مکعب و یک خط انتقال آب به طول 8 کیلومتر است .

این نماینده مجلس اظهار داشت: با راه‌اندازی این مخزن، برای تامین آب آینده شهرستان نظرآباد پاسخگو خواهد بود و مشکلاتی در زمینه آب شرب برای این شهرها به وجود نخواهد آمد.

حدادی در پایان اظهار امیدواری کرد که این مهم تا کمتر از یکسال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

گفتی است شهرستان ۱۶۰ هزار نفری نظرآباد در ۴۵ کیلومتری غرب کرج مرکز استان البرز قرار دارد.