علی حدادی ×

علی حدادی نماینده مردم مجلس شورای اسلامی: 

تامین فضای آموزشی البرز نیاز به تغییر لایحه بودجه دارد

مدیر آذر 5, 1401 0
تامین فضای آموزشی البرز نیاز به تغییر لایحه بودجه دارد
تغییر لایحه بودجه در مجلس نیاز به پیگیری وزارت آموزش و پرورش و دولت دارد تا امکان اختصاص بودجه از محل مناطق محروم همانند سیستان و بلوچستان برای البرز در بخش فضای آموزشی فراهم شود

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین فضای آموزشی استان البرز نیاز به تغییر لایحه بودجه دارد.

“علی حدادی” روز گذشته در جلسه شورای آموزش و پرورش استان البرزافزود: تغییر لایحه بودجه در مجلس نیاز به پیگیری وزارت آموزش و پرورش و دولت دارد تا امکان اختصاص بودجه از محل مناطق محروم همانند سیستان و بلوچستان برای البرز در بخش فضای آموزشی فراهم شود.

وی بیان داشت: اساس تخصیص اعتبار به فضای آموزشی در استان البرز را لایحه دولت تشکیل می دهد که باید با سرعت پیگیری شود تا در زمان مطرح شدن آن در مجلس نمایندگان بتوانند به آن رای دهند.

وی تصریح کرد: استان البرز نیاز به تعریف کد پروژه برای برخورداری از بودجه مناطق محروم در زمینه فضای آموزشی دارد و تا زمانی که این موضوع لایحه دولت نداشته باشد، انجام نمی شود.

حدادی با اشاره به اینکه مشکل فضای آموزشی استان البرز باید برای دولت تبیین شود، یادآورشد: مسئولان استانی و نمایندگان مجلس در جلسه ای مشترک باید با هماهنگی در سازمان برنامه و بودجه حاضر شویم تا این موضوع تبیین شود.

وی ادامه داد: باید عقب ماندگی فضای آموزشی را برای دولت بیان کنیم تا امکان تصویب لایحه دولت برای برخوردار شدن استان البرز از محل اعتبارات مناطق محروم ویژه ساخت فضای آموزشی امکان پذیر شود. وی افزود: باید خروجی لایحه دولت برای مجلس بیاید تا بتوان کاری برای رشد اعتبارات فضاهای آموزشی در البرز انجام شود زیرا با روند رشد اعتباری که هرساله به این استان اختصاص پیدا می کند، نمی توان کار زیادی انجام داد.

نماینده مردم شهرستان های ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: عقب ماندگی فضای آموزشی استان البرز تنها با تصویب لایحه دولت برطرف می شود.

حدادی تاکید کرد: حمایت ویژه دولت از پروژه های خیری همانند مدرسه استثنایی که در شهرستان نظرآباد در حال ساخت است، نیز ضروری است.