علی حدادی ×

علی حدادی:

به فضل الهی گفتمان “امام, انقلاب اسلامی و رهبری” در انتخابات ریاست جمهوری محقق خواهد شد

مدیر خرداد 21, 1400 0
به فضل الهی گفتمان “امام, انقلاب اسلامی و رهبری” در انتخابات ریاست جمهوری محقق خواهد شد
علی حدادی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته در شهرجدید هشتگرد اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل گفتمان تمدن و صف‌آرایی گفتمان غرب قرار گرفته است

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: به فضل الهی گفتمان “امام، انقلاب اسلامی و رهبری”در روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در انتخابات ریاست جمهوری محقق خواهد شد.

علی حدادی در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته در شهرجدید هشتگرد اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در مقابل گفتمان تمدن و صف‌آرایی گفتمان غرب قرار گرفته است.

وی با برشمردن برخی از مولفه های این گفتمان گفت: شهادت، شهامت، ایثار، روحیه جهادی و روحیه کار و تلاش از جمله مولفه های این گفتمان است. همچنین همت بلند و روحیه دشمن شناسی و استکبارستیزی نیز در این گفتمان غالب است.

وی در ادامه روحیه مبارزه با فساد، تبعیض، رانت و رانت خوار را نیز ازجمله نکات بارز این گفتمان عنوان کرد.

دعوت به حضور در انتخابات تواصی به حق است

حدادی عزت و قدرت اسلام و آبروی نظام و ارج نهادن به خون پاک شهدا را شرکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رای دانست و گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دعوت به حضور در انتخابات تواصی به حق است. بنابراین ما باید علاوه براین که خودمان مقید به‌حضور باشیم، دیگران را نیز توصیه به‌حضور در انتخابات کنیم، تا شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه همچون گذشته باشیم.

رئیس جمهور در مجلس، پاسخگوی خسارت وارده به ملت نیست

حدادی ضمن انتقاد به عدم حضور رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی و عدم پاسخگویی وی در قبال خسارت های وارد شده به کشور اظهار داشت: بهبود اوضاع کشور در گرو فرد اصلح است.

وی ضمن برشمردن ملاک‌های فرد اصلح در کلام مقام معظم رهبری گفت: اصلح کسی است که دردها را بداند و حس کند. اصلح کسی است که برای ریشه کنی فقر و فساد عزم جدی داشته باشد. کسی که به حال قشرهای محروم مستضعف دل بسواند و کسی است که به ترقی و پیشرفت کشور و توسعه اقتصادی و غیر اقتصادی بیاندیشد. اصلح کسی است که به فکر معیشت مردم دین مردم فرهنگ مردم و دنیا و اخرت مردم باشد.

پول‌های کثیف در انتخابات شوراها

وی در خصوص انتخابات شوراها، ضمن انتقاد از ورود پول های کثیف در این رقابت بیان کرد: برخی گزارشات به ما می‌رسد که پول‌های کثیف در رقابت میان کاندیداهای شوراها در سطوح مختلف کشور و استان وارد می‌شود. کاندیدای محترم شوراهای شهر و روستا بدانند که مردم و مسئولین ناظر بر رفتار آنها هستند.

از هیچ لیستی برای انتخابات شورای شهر حمایت نمی‌کنم

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظراباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: بنده از این تریبون نمازجمعه اعلام می‌کنم از هیچ لیست انتخاباتی شورای شهر و روستا حمایت نمی‌کنم.

وی ضمن تشریح وظایف اصلی نمایندگان مجلس بر نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستاها گفت: بنابر مسئولیتی که بعنوان ریاست هیات عالی نظارت برروند انتخابات دارم از هیچ لیست و شخصی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حمایت نخواهم کرد.