علی حدادی ×

بازدید میدانی علی حدادی ازمحور هشتگرد - طالقان؛

بهره‌برداری از راه جدید طالقان ظرف ۴۵ روز آتی/تاکید بر ایمن سازی

مدیر فروردین 30, 1400 0
بهره‌برداری از راه جدید طالقان ظرف ۴۵ روز آتی/تاکید بر ایمن سازی
بازدید میدانی علی حدادی نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ از زاه جدید جاده هشتگرد به طالقان

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به روند اجرایی پروژه‌های مهم شهرستان طالقان، گفت: راه جدید طالقان کمتر از ۴۵ روز آتی به بهره برداری می‌رسد؛ این پروژه با نظارت مستمر و تخصیص صد در صدی اعتبار نهایی شده و ایمن سازی به صورت ویژه در نظر گرفته شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان، در حاشیه بازدید از جاده طالقان، به خبرنگار فارس،گفت: جاده با رعایت ایمنی برای نقاطی که احتمال رانش است در حال ساخت است؛ با ادامه این روند کمتر از ۴۵ روز آتی شاهد بهره برداری از آن هستیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان با اشاره به اینکه مذاکرات با ادارات کل استان در خصوص ایمن سازی این جاده انجام شد، یادآور شد: این نظارت به صورت سرزده انجام شد و خوشبختانه تمامی شرایط به خوبی در حال اجرا است.
به گفته حدادی اعتبارات این پروژه به صورت صد درصدی تخصیص یافته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر منطقه شهری در حال گازرسانی است، اظهار کرد: گازرسانی روستاهای بالا طالقان در حال انجام است و تا شهریور ماه شاهد بهره برداری از این پروژه‌ها هستیم.

این نماینده مجلس با اشاره به احداث شرکت آب در طالقان، تصریح کرد: این پروژه با همکاری بخش خصوصی و دولتی به بهره برداری خواهد رسید و تولید آب معدنی با بهترین آب شرب طالقان اقدام مثبت در حوزه اقتصادی و اشتغالزایی خواهد بود.
انتهای پیام/ج