علی حدادی ×

حدادی نماینده مجلس:

برای ساخت بیمارستان شهر جدید هشتگرد با رئیس جمهور مکاتبه شد

مدیر فروردین 9, 1401 0
برای ساخت بیمارستان شهر جدید هشتگرد با رئیس جمهور مکاتبه شد
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مکاتبه لازم با رییس جمهوری برای دستور پیگیری ساخت بیمارستان شهر جدید هشتگرد رییس جمهوری انجام شده است

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان وچهارباغ در مجلس شورای اسلامی گفت: مکاتبه لازم با رییس جمهوری برای دستور پیگیری ساخت بیمارستان شهر جدید هشتگرد رییس جمهوری انجام شده است.

علی حدادی روز سه شنبه در دیدار با رییس علوم پزشکی استان البرز با اشاره به کمبودهای بهداشت و درمانی در شهرستان های غرب این استان افزود: همچنین در دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از وضعیت دانشگاه علوم پزشکی و نیازهای مربوطه برای رفع مشکلات و کمبودهای داده ایم.
وی ادامه داد: در خصوص نیاز جدی مردم عزیز شهر جدید هشتگرد برای ساخت بیمارستان، تقویت حوزه درمانی و تعریف بودجه خوبی برای این موضوع پیگیری های لازم می شود.

حدادی بیان داشت: پیگیری تخصیص یک دستگاه ام.ار.ای برای شهر هشتگرد را داشته ایم که خریداری شده است و با پیگری ایجاد زیرساخت در شهر هشتگرد تا اردیبهشت ماه با اقدامات دانشگاه قول استقرار آن را گرفته ایم .

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت : ضرورت توجه ویژه به بهداشت ودرمان حوزه انتخابیه وپیگری و مطالبه جدی برای عملیاتی شدن احداث وتکمیل بیمارستان طالقان رفع مشکلات بهداشت ودرمان شهرستان چهارباغ را از وزارت بهداشت خواستاریم که بودجه های خوبی را در این بستر را داشته است.

وی در ادامه بیان داشت: در خصوص تکمیل پلی کلینیک بیمارستان امام جعفر صادق (ع) و تجهیزات پزشکی بیمارستان شهرستان نظرآباد در بخش بودجه مکاتبه و پیگیری های شده که نیازمند پیگری جدی توسط دکتر صیادی تا حصول نتیجه می باشد.

رئیس علوم پزشکی استان البرز نیز گزارشی از اخرین وضعیت درمانی استان و به ویژه حوزه ساوجبلاغ ،نظرآباد ،طالقان و چهار باغ ارایه کرد.