علی حدادی ×

بانک‌ها در حوزه‌ی بنگاه‌داری ورود نکنند

مدیر آذر 27, 1400 0
بانک‌ها در حوزه‌ی بنگاه‌داری ورود نکنند
کرج - ایرنا- نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه بانک‌ها بنگاه‌داری نکنند، گفت: اگر بانک‌ها از حالت بنگاه‌داری دست بکشند شرایط بهتری برای اقتصاد کشور رقم خواهد خورد

علی حدادی روز شنبه در حاشیه بازدید از یک واحد صنعتی در شهرصنعتی غیر دولتی شهر هشتگرد و نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با صاحبان صنایع اظهار داشت: در زمان حاضر صنعتگران با مشکل تسهیلات سرمایه در گردش مواجه هستند که با هدایت نقدینگی به سوی تولید، قطعاً صاحبان صنایع با امید و توان بیشتری کار خواهند کرد و این امر سبب افزایش تولید و اشتغال خواهد شد.

وی با اشاره‌ به هدف حضور خود در بین صنعتگران گفت: شناخت مشکلات و رفع موانع صنعتگران و حمایت از تولیدکنندگان و ایجاد تولید پایدار از جمله اولویتها می‌باشد.

حدادی افزود: در غرب استان البرز کارگاه، گلخانه و صنایع تبدیلی بسیار زیادی وجود دارد که نیاز است به صورت ویژه به آنها اهتمام ورزید و در کنار صاحبان صنایع به دنبال توانمند سازی و افزایش تولید داخل بود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنعت و دانشگاه مهره مفقوده هستند، گفت: دانشگاه موظف است نیروی انسانی خلاق را تربیت کند و صنعت نیز قدرت پذیرش خود را افزایش دهد چرا که ما نیروهای توانمندی داریم و باید به خوبی ساماندهی شوند.

حدادی در خصوص پیگیری قطعی برق شهرک صنعتی غیر دولتی هشتگرد اظهار داشت: شبکه برق باید برنامه محور باشد چرا که قطعی بی برنامه آسیب سنگینی به تولید وارد خواهد کرد.

وی از صاحبان صنایع خواست: مشکلات و موانع قانونی بخش خود را اعلام نمایند تا از طریق مجلس پیگیری و رفع گردد.

فرماندار ساوجبلاغ نیز در خصوص مشکل برق این شهرک گفت: باید برای فصل گرما پیش بینی و پیشگیری داشته باشیم و طبق هماهنگی های انجام شده با شرکت فرآورده های نفتی استان البرز در صورت بروز قطعی برق، از آنها بعنوان سوخت جایگزین در صنایع استفاده نماییم.

مهدی مهرور ابراز امیدواری کرد مشکل تسهیلات بانکی صنعتگران را نیز از طریق جلسات مختلف با بانکها پیگیری و مرتفع خواهد نمود.

وی از هیات مدیره شهرک صنعتی غیر دولتی شهر هشتگرد خواست نسبت به طراحی و ساخت المان برای ورودی شهرک صنعتی اقدام نموده تا جلوه زیبایی به شهرک ببخشند.

در این نشست صنعتگران اقدام به طرح دغدغه‌های خود از جمله قطعی بی برنامه برق به منظور جلوگیری از متضرر شدن صنایع، روکش آسفالت شهرک و راه اندازی سامانه اتصال دولت الکترونیک و غیره نمودند که مقرر شد نسبت به رفع این موانع اقدام لازم انجام شود.