علی حدادی ×

بازدید میدانی علی حدادی با مردم شریف روستای شهراسر

مدیر تیر 16, 1401 0
بازدید میدانی علی حدادی با مردم شریف روستای شهراسر
علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با حضور در مسجد چهارده معصوم علیه السلام روستای شهراسر از توابع شهرستان طالقان ضمن بازدید میدانی از روستا با مردم شریف این روستا دیدار و گفتگو نموده و به بررسی مشکلات و مسائل مطروحه آنان پرداختند

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، با حضور در مسجد چهارده معصوم علیه السلام روستای شهراسر از توابع شهرستان طالقان ضمن بازدید میدانی از روستا با مردم شریف این روستا دیدار و گفتگو نموده و به بررسی مشکلات و مسائل مطروحه آنان پرداختند.

در این بازدید با همراهی بخشدار مرکزی و روسای محترم جهاد کشاورزی، بنیاد مسکن، ادار برق، میراث فرهنگی، صنعت و معدن، راهداری حضور داشتند و در خصوص حل مشکلات موضوع نداشتن آب شرب، طرح هادی و مشکل راه و عدم فعالیت آتش نشانی مستقر،تعطیلی تنها نانوایی چند ابادی ،مورد بررسی قرار گرفته شد.

علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم روستا در کنار اعضای شورا و دهیاران با حضور در مساجد روستا مسایل و مشکلات را بیان می کنند و پس از آن با پیگری و مطالبه از مدیران ملی ،استانی و شهرستانها، مسایل عمومی روستا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: البته در کنار مطالبات عمومی گاهی مردم مشکلات شخصی و جزیی خود را هم در میان می گذارند و ما هم با افتخار پیگیر رفع مشکلات بهترین مردم هستیم.