علی حدادی ×

علی حدادی در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه شهر هشتگرد:

امیدواریم در سال ۱۴۰۰ دولت انقلابی شکل گیرد که پای مردم بایستد و اعتقاد به ظرفیت های داخلی و جوانان داشته باشد

مدیر اسفند 15, 1399 0
امیدواریم در سال ۱۴۰۰ دولت انقلابی شکل گیرد که پای مردم بایستد و اعتقاد به ظرفیت های داخلی و جوانان داشته باشد
نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه که در مصلی هشتگرد برگزار شد،گفت: شناخت درست جبهه حق از باطل در مقطع کنونی انقلاب اسلامی اهمیت بسیاری دارد

۱۵ اسفندماه ۹۹ /

?نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه که در مصلی هشتگرد برگزار شد،گفت: شناخت درست جبهه حق از باطل در مقطع کنونی انقلاب اسلامی اهمیت بسیاری دارد.

علی حدادی با اشاره به اینکه براساس وصیت امام (ره)، شهدا و فرامین رهبر معظم انقلاب باید سرباز خوبی برای ولایت باشیم و از شعار انقلابی گری مواظبت کنیم، افزود: انقلابی ماندن مهم تر از انقلابی بودن است، امروز گام دوم انقلاب به عنوان دکترین امام خامنه ای باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی گام های مهمی برداشته شده است و امیدواریم در سال ۱۴۰۰ دولت انقلابی شکل گیردکه پای مردم بایستد و اعتقاد به ظرفیت های داخلی و جوانان داشته باشد، البته برای ایجاد تمدن نوین اسلامی، الگوسازی و ساختار سازی نیازمند دولت انقلابی هستیم.

?حدادی تصریح کرد: امروز عده ای نسبت به آرمان های امام (ره) و شهدا استحاله شده اند و در بخشی از بدنه نظام نفوذ می کنند، در نتیجه باید از تحریف انقلاب اسلامی جلوگیری کرد زیرا برخی در قالب تفکر لیبرال دموکراسی و سرمایه گذاری تلاش دارند گفتمان انقلاب اسلامی را وارونه جلوه دهند.

وی با اشاره به عقب نشینی های ایران در روند مذاکرات و توافق ۲۳ تیر سال ۹۴ در قالب برجام، گفت: آقایان در این سالها مشکلات مردم را به برجام گره زدند، امروز مردم حال اقتصادی خوبی ندارند و شکاف طبقاتی ایجاد شده را از هدررفت ارز، سکه، دلارهای آنچنانی تا حقوق های نجومی شاهدیم.

?حدادی افزود: آقایان امروز با چه عنوانی از FATF دفاع و مجدد به دشمن اعتماد می کنند، اعتمادی که در برجام هم صورت گرفت اما هیچ میوه و محصولی برای کشورمان نداشت، این عده در سال های گذشته گفتگوی تمدن ها، پس از آن برجام و امروز FATF را در قالب تعامل با دنیا مطرح می کنند.

وی با اشاره به اینکه تصویب اقدام راهبردی مجلس پیگیری حق مردم برای برخورداری از انرژی هسته ای بود، اظهار داشت: امروز ایران باید انرژی هسته ای داشته باشد چرا که در کشاورزی، پزشکی و تولید برق تاثیرگذار است. اگر چه آقایان در سنوات گذشته از این حق عقب نشینی کردند اما مجلس با اقدام راهبردی حرکت آفندی خود را علیه دشمن آغاز کرد.

وی با اشاره به مخالفت ۲۰۰ نماینده مجلس با FATF برای حفظ دانشمندان هسته ای و عدم وابستگی به ساختاری که دشمن طراحی کرده است، در بخش دیگری گفت: در زمینه بودجه و اعتبارات البرز تذکراتی به مسئولین و استاندار داده شده است، همچنین ۲۵ میلیون متر مکعب حق آبه از سد طالقان برای هشتگرد و نظرآباد مصوب شد.

?نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در خاتمه با اشاره به اینکه در مسئله همسان سازی حقوق، کارگران تامین اجتماعی فراموش شده بودند، خاطر نشان داشت: ۹۰ هزار میلیارد تومان برای تحقق این مهم مصوب شده است، همچنین بازگشت درآمدمالیاتی صنایع به البرز برای ایجاد اشتغال، اقدام دیگری بود که طی ماه های اخیر به ثمر نشست.