علی حدادی ×

افتتاح پروژه تکثیر ماهی سردابی خیریه بهشت امام رضا(ع)

مدیر شهریور 9, 1400 0
افتتاح پروژه تکثیر ماهی سردابی خیریه بهشت امام رضا(ع)
مرکز تولید و پرورش ماهی طالقان با سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و با ظرفیت موجود قرار است مجموعا سالانه ۶میلیون قطعه ماهی پرورش داده شود

علی حدادی روز سه شنبه همزمان با هفته گرامیداشت دولت در ایین افتتاح مرکز تکثیر ماهی سردابی موسسه خیریه بهشت امام رضا(ع) طالقان افزود: این مرکز پرورش ماهی مصداق اعتماد به جوانان است که َچرخه تولید کشور را رونق بخشیده است.

وی ادامه داد: مرکز تولید و پرورش ماهی طالقان با سرمایه گذاری ۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و با ظرفیت موجود قرار است مجموعا سالانه ۶میلیون قطعه ماهی پرورش داده شود.

حدادی بیان داشت: این مجموعه پرورش ماهی متعلق به خیریه است و نقش موثری در بهبود هرچه بیشتر چرخه تولید دارد‌. این نماینده مجلس بیان داشت: راه اندازی این مرکز نوید بخش اقدامات موثر در بخش اقتصاد طالقان است چرا که از زمین و آب استفاده بهینه شده است.

همزمان با هفته گرامیداشت دولت ۱۷ پروژه عمرانی در بخش های مختلف ازجمله گازرسانی و آبخیزداری توسط نماینده مردم طالقان ،نظرآباد و ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی به همراه استاندار البرز و فرماندار در شهرستان طالقان به بهره برداری رسید.