علی حدادی ×

اشرافیت مسئولان موجب نارضایتی مردم/ دولت آینده وضعیت را به نفع مردم تغییر دهد

مدیر خرداد 11, 1400 0
اشرافیت مسئولان موجب نارضایتی مردم/ دولت آینده وضعیت را به نفع مردم تغییر دهد
حدادی بیان کرد: امروز برخی از دولتمردان ما در کنار مردم نمانده‌اند و همراه آنها نبوده‌اند. زندگی اشرافی مسئولان و فاصله طبقاتی ایجادشده نیز موجب نارضایتی و ناراحتی مردم شده است

علی حدادی، سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی تهران پرس با انتقاد از برخی رویکردهای دولت بیان کرد: امروز مشاهده می‌کنیم که برخی از دولتمردان ما در کنار مردم و همراه آنها نمانده اند. زندگی اشرافی مسئولان و فاصله طبقاتی ایجادشده نیز موجب نارضایتی و ناراحتی مردم شده است. همچنان که در بخش تولید هم شاهد معطلی و تنبلی دولتمردان هستیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مسئله امروز کشور اقتصاد است، دولت بعدی وظیفه دارد برنامه اقتصادی جامع و کامل برای رفع مشکلات کشور ارائه دهد، نگاه درست به سفره مردم داشته باشد و تغییر و تحول ویژه‌ای را در کشور ایجاد کند تا موجبات رضایتمندی مردم فراهم شود.

حدادی در ادامه مطرح کرد: کشور ما از ظرفیت‌های بسیار خوبی برخوردار است و ازآنجا که قانون اساسی به رئیس قوه مجریه اختیارات بسیار فراوانی داده، رئیس‌جمهور می‌تواند با توجه به این اختیارات و با بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی در سطح ملی و در سطح وزارت خانه‌ها حتی در پایین‌ترین بخش مدیریتی چون بخشداری‌ها و دهیاری‌ها اقدامات ویژه‌ای را انجام دهد.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور شوراهای مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت آینده باید دولت قوی برای ایران قوی باشد، عنوان کرد: بایستی فردی را انتخاب کنیم که عدالت محور و دارای برنامه درست برای اداره امور جامعه باشد و با فساد به طور جدی مبارزه کند.

وی با اشاره به برخی کارشکنی‌های دشمنان انقلاب در ایام انتخابات اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی چون گذشته سرمایه‌گذاری‌های فراوانی می‌کنند تا مردم پای صندوق‌های رأی حضور نیابند که در این راستا عده معدود و خاصی نیز در داخل حلقوم دشمن می‌شوند و برخی خواص نیز در این راستا مسائلی را مطرح می‌کنند.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: عدم حضور در پای صندوق‌های رأی قطعاً به ضرر خود مردم خواهد بود اما در مقابل مشارکت حداکثری همراه با انتخاب یک گزینه اصلح می‌تواند در راستای کارآمد سازی نظام دینی و تشکیل یک دولت قوی و تضمین‌کننده آن باشد. از همین رو بایستی مردم و همه جناح‌های سیاسی با حضور حداکثری و با یک انسجام، وحدت، همدلی و هم‌افزایی پای صندوق‌های رأی آیند.