علی حدادی ×

علی حدادی نماینده مردم استان البرز در مجلس شواری اسلامی؛

استان البرز از کمبود شدید زیر ساخت‌های درمانی رنج می برد/شهر جدید هشتگرد با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بیمارستان ندارد

مدیر اردیبهشت 1, 1400 0
استان البرز از کمبود شدید زیر ساخت‌های درمانی رنج می برد/شهر جدید هشتگرد با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بیمارستان ندارد
نماینده مردم ساوجبلاغ نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از حماسه کادر درمانی برای مقابله با کرونا گفت: استان البرز از کمبود شدید زیر ساخت‌های درمانی رنج می‌برد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حدادی در جلسه ستاد کرونای استان البرز که با حضور وزیر بهداشت در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد، اظهار داشت: بیش از 14 ماه تلاش در عرصه سلامت برای مهار کرونا انجام شده که همه این اقدامات پزشکان و کادر درمان قابل تقدیر است.

وی افزود: این ایثارگری‌ها کار درمان و دیگر اقشار جامعه یادآور حماسه 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است. ۴۵۰ شهید نشانه تعهد و پایبندی خادمان نظام سلامت است؛ مردم نیز پای نظام ایستادند و با همکاری همه جانبه موفق شدیم با سه دوره همکاری مردم موج بیماری را کنترل کنیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظراباد ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز همه شاهد ایثارگری نظام سلامت هستند که جای تقدیر دارد، بیان کرد: نارسایی‌ها و مشکلات جدی در زیر ساختهای درمانی استان البرز وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در همه عرصه‌ها پای نظام و انقلاب هستند، عنوان کرد: در موضوع کرونا از همکاری مردم باید تشکر کرد.

حدادی با اشاره با اینکه البرز در حوزه غذا و دارسرآمد کشور است و مراکز مهمی در حوزه تولید واکسن در این استان مستقر هستند ، ادامه داد: اقدام همه جانبه در زمینه واکسیناسیون نیاز گام جدی است که لازم است در این زمینه اهتمام لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه در حوزه انتخابیه بنده مشکل کمبود پزشک وجود دارد، تصریح کرد: لازم است پنجره واحد انتقال پزشکان و ماموریت برای آنها لحاظ شود، هشتگرد با بیش از 100 هزار نفر جمعیت بیمارستان ندارد.

حدادی با بیان اینکه در بخش بهداشت ودرمان طالقان و بخش تازه تاسیس چهارباغ مشکلاتی در زمینه مراکز درمانی وجود دارد، ادامه داد: امیداریم با مساعدت وزارت بهداشت مشکلات و کمبود زیر ساخت مراکز درمانی در این دوشهرستان کاهش یابد.