علی حدادی ×

علی حدادی :

احداث بیمارستان اولویت اول شهر جدید مهستان است

مدیر اردیبهشت 18, 1401 0
احداث بیمارستان اولویت اول شهر جدید مهستان است
البرز - نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: احداث بیمارستان و در کنار آن افزایش دیگر خدمات بهداشتی و درمان اولویت اول شهر جدید مهستان محسوب می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی صبح یکشنبه در دیدار مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان، مسائل و دغدغه‌های مردم این شهر را مورد بررسی قرار داد و اظهار کرد: بر اولویت اول احداث بیمارستان، افزایش خدمات بهداشت و درمان، احداث سالن‌های ورزشی فاز ۷ و ۴ و اقدامات اساسی در راستای خدمت‌رسانی برای مردم شهر جدید مهستان تاکید داریم.

وی در خصوص پروژه‌های شهر جدید مهستان ضمن ارائه نقطه نظرات سازنده، ارائه مطلوب خدمات زیربنایی و روبنایی در این شهرها و توزیع مناسب خدمت رسانی در این مناطق شده را برای رفاه حال مردم عزیز خواستار شد.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس گفت: شهر جدید مهستان با الگوی ساختاری و سیستمی موجود توسعه پیدا کرده است.

وی تصریح کرد: همواره ظرفیت فعالیت‌های جنبی شهری در کنار بحث سکونت شهروندان باید به طور جدی همزمان با سایر پروژه‌های شهری از جمله طرح‌های مختلف زیربنایی و زیرساختی، توجه به سرانه‌های مورد نیاز شهر و بحث کیفیت ساخت و ساز و احداث پروژه‌های به صورت جهادی پیگیری شود.

حدادی ضمن اتحاد و انسجام در شهر جدید مهستان گفت: تمامی بخش‌های مربوط به پروژه تعیین زمان و موانع پیش رو رفع شود تا هرچه سریع‌تر شاهد بهره برداری آن و رفاه و آسایش شهروندان باشیم.

لازم به ذکر است مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید مهستان گزارش از آخرین وضعیت و اقدامات ارائه نمود.