علی حدادی ×

آئین بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان شهرستان نظرآباد

مدیر اردیبهشت 19, 1401 0
آئین بزرگداشت مقام معلم و تقدیر از معلمان شهرستان نظرآباد
آیین بزرگداشت مقام و تقدیر از معلمان نمونه شهرستان نظرآباد با حضور علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم و سرپرست فرمانداری نظرآباد، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز،مدیر آموزش وپرورش نظرآباد و جمعی از فرهنگیان نجیب این شهرستان برگزار شد

آیین بزرگداشت مقام و تقدیر از معلمان نمونه شهرستان نظرآباد با حضور علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه محترم و سرپرست فرمانداری نظرآباد، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز،مدیر آموزش وپرورش نظرآباد و جمعی از فرهنگیان نجیب این شهرستان برگزار شد.

علی حدادی در این مراسم که بعدازظهر دوشنبه برگزار شد،ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و تجلیل از خدمات ارزشمند ایشان به اسلام و انقلاب و تبریک روز معلم،از تلاش معلمین فداکار در عرصه تعلیم و تربیت قدردانی نمود.

حدادی اظهار کرد: ما امروز مدیون خون شهید گرانقدر استاد مطهری و شهدای معلم هستیم،شهید مطهری به ما آموخت که چگونه بیاموزیم،عالم شویم و متخلق به اخلاق اسلامی شویم و از خود بگذریم.

نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه مسئله اصلی و اول کشور فرهنگ،تعلیم و تربیت است،گفت: معلمان عزیز ما در عرصه های مختلف سیاسی،فرهنگی،اجتماعی و بویژه تعلیم و تربیت اثر گذاری های لازم را داشته اند و خوش درخشیده اند.

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ،نظرآباد،طالقان و چهارباغ در مجلس افزود: در قانون بودجه ۱۴۰۱ یکی از اولویت‌های اساسی افزایش سهم بودجه آموزش و پرورش از بودجه عمومی دولت بوده است،به همین منظور اعتبار مورد نیاز اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان پیش‌بینی و مصوب شده است که از دولت انتظار می‌رود با تسریع و تدقیق در تصویب آیین‌ نامه اجرایی طرح رتبه‌ بندی معلمان،گام‌ های ماندگاری را برای کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت بردارد.