علی حدادی ×

منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم در گفتگو با "تیتر1":

مجلسِ یازدهم با روحیه استکبار ستیزی از محور مقاومت حمایت می کند

مدیر خرداد 2, 1399 0
مجلسِ یازدهم با روحیه استکبار ستیزی از محور مقاومت حمایت می کند
علی حدادی گفت: راه و روشی که امامین ما داشته اند و شهید سپهبد سلیمانی پیش گرفته بود نشانه های مشخصی برای نابودی اسرائیل خواهد بود

به گزارش گروه استانی تیتریک، نماینده منتخب مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی همزمان با روز جهانی قدس در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: قدس یک موضوع جهانی است و علاوه بر مسلمانان، برای آزادی خواهان جهان اهمیت بسزایی دارد.
علی حدادی افزود: با توجه به روندی که امروز در درون رژیم غاصب صهیونیستی جود دارد،آنچه فرایند موضوع نشان می دهد و سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر محو اسرائیل و دکترین امام راحل نیز که بر همین اساس بود انشالله به زودی شاهد اضمحلال این رژیم منحوس خواهیم بود.
وی با اشاره به اینکه اسرائیل رژیمی جعلی و زورگو بوده و برای ملت فلطسین به جز آوارگی و کشتار همه مردم آن از کودک تا پیر و جوان نداشته است، اظهار داشت: راه و روشی که امامین ما داشته اند و شهید سپهبد سلیمانی پیش گرفته بود نشانه های مشخصی برای نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود.
حدادی محو اسرائیل در آینده ای نزدیک را ثمره بیداری ناشی از جهاد محور مقاومت دانست و تصریح کرد: با روش محور مقاومت، تقویت و حمایت از آن شاهد نابودی این رژیم کودک کش خواهیم بود، اگر چه تلاش استکبار جهانی همواره این بوده است که با روحیه استکباری که دارد از اسرائیل حمایت کند.
وی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم روحیه استکبار ستیزی، تلاش، فعالیت انقلابی و روحیه جهادی را در پیش خواهد گرفت، گفت: امیدواریم بتوانیم در راستای دفاع از مظلومین جهان به ویژه امت و ملت فلسطین، در کنار محور مقاومت و در حمایت از آن حرکت کنیم و شاهد این باشیم همانگونه که در سوم خرداد نیروهای رزمنده با ایثار، اخلاص،  انسجام، وحدت و همدلی حرکت کردند، روز قدس نیز با الگوگیری از آزادسازی خرمشهر آزاد شود.

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس یازدهم شورای اسلامی در خاتمه خاطر نشان داشت: انشالله با روحیه استکبار ستیزی به وجود آمده در کشورهای اسلامی و ترس و وحشتی که در درون اسرائیل شکل گرفته است، اضمحلال این رژیم بر اساس وعده رهبر معظم انقلاب صورت گرفته و قدس آزاد شود تا مردم فلسطین به آزادی برسند زیرا حق مردم فلسطین بر این است که حکومت خود و نظام خود را خوشان انتخاب کنند.