علی حدادی ×

تذکر شفاهی علی حدادی در صحن علنی مجلس

مدیر خرداد 25, 1399 1
تذکر شفاهی علی حدادی در صحن علنی مجلس
تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: پس از 6 سال با تمامی اختیاراتی که به دولت داده شده، چرا کنترل و نظارت کافی بر بازار کالاهای اساسی و مسکن وجود ندارد

نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد ۹۹) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: پس از 6 سال با تمامی اختیاراتی که به دولت داده شده، چرا کنترل و نظارت کافی بر بازار کالاهای اساسی و مسکن وجود ندارد. چه کسی باید پاسخگو باشد؟

 

 

نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس با اشاره به مطالبات حوزه انتخابیه خود خطاب به وزیر نیرو گفت: امروز مردم نظرآباد مشکل جدی آب شرب دارند و در حالی که سد طالقان در آن وجود داشته و حقابه به مناطق دیگر داده شده است، چرا تاکنون اقدامی برای تامین آب شرب این منطقه صورت نگرفته است. سد طالقان محدودیت های زیادی را برای مردم شهرستان طالقان ایجاد کرده است.

وی خطاب به مسئولان امور آب و وزیر نیرو ادامه داد: 3 درصد منابع درآمد سد طالقان طی 15 سال گذشته برای کدام منطقه هزینه شده است؟ چرا به مردم منطقه ای که سد در آن وجود دارد، علی رغم حق طبیعی و قانونی اختصاص نیافته است؟

حدادی خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: جاده طالقان طی چندین سال نیمه تمام مانده است، همچنین کمربندی نظرآباد، بیمارستان نیمه تمام وآرامستان شهرجدید هشتگرد نیمه تمام است و از دغدغه‌های اصلی مردم هستند.
وی ادامه داد: تعریض جاده سهیلیه بخش چهارباغ یکی از مشکلات حوزه انتخابیه بنده بوده که تلفات انسانی زیادی را به همراه داشته است که از وزیر راه می خواهم درخصوص بهبود آن اقدام کند.

#مجلس_شورای_اسلامی #مجلس_کارآمد
#دولت #سد_طالقان #آب #ساوجبلاغ #نظرآباد #طالقان #چهارباغ

یک دیدگاه
  1. زارع خرداد 31, 1399 در 11:21 ب.ظ - پاسخ

    سلام آقای حدادی، واقعا لذت بردیم از این همه شجاعت و دغدغه مند بودن شما. خدا به شما اجر بده و کمکتون کنه تا بتونید حق ما مردم رو بگیرید