علی حدادی ×

علی حدادی نماینده غرب استان البرز:

تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس پیگیری می شود

مدیر تیر 15, 1401 0
تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس پیگیری می شود
کرج - ایرنا -  نماینده مردم طالقان، نظرآباد،ساوجبلاغ و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش کلیدی دهیاران در عمران و آبادانی روستاها گفت: تثبیت امنیت شغلی دهیاران در مجلس شورای اسلامی با جدیت در دست پیگیری است

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی حدادی روز چهارشنبه در نشست با امام جمعه،فرماندار ،شهردار و دهیاران شهرستان چهارباغ افزود: اصلاح قانون شوراها، طرح جامع شهری و روستایی که در آن امنیت شغلی روستایی دیده شده نیز مد نظر قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: تمام اراضی کشاورزی در قانون دولت باید سند دار شود؛ آنچه به مجلس بر می گردد اصلاح قانون انتخابات .در ارتباطات با شوراها و شهرداران است که در حال بررسی می باشد .

این نماینده مجلس بیان داشت: ما مسوولان باید به عنوان خادم مردم قدردان مردم باشیم امید واقعی را برای مردم ایجاد کنیم چراکه معادلات اقتصادی در دنیا تغییر خواهد کرد و رونق اقتصادی را خواهیم داشت.

وی در ادامه گفت: انقلاب پایه ناب اسلام است و آرامش سرمایه بزرگی است که مدیون شهدا و خانواده شهدا هستیم.
نماینده مردم طالقان، نظرآباد، ساوجبلاغ و چهار باغ در مجلس شورای اسلامی افزود: عبور از این وضعیت با رهبر معظم انقلاب که دیدبانی را دارد آینده درخشان برای این نظام به همراه دارد و با این استقامت که مردم دارند ما هم باید به معنای واقعی در کنار آنان باشیم.
حدادی بیان داشت: همیشه تعریف قانون باید به نفع مردم باشد و اگر قانون مشکل دارد باید اصلاح و ایرادات رفع شود چراکه در بخشی قوانین داریم و نظارت نیست بطوریکه عمل نمی شود.
وی تاکید کرد: و قتی مردم مراجعه می کنند باید پاسخ درست گرفته شود و شبانه روز هم وقت بگذاریم کم است چراکه ساعت اداری معنایی ندارد.
حدادی یادآورشد: وقتی رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند روحیه جهادی همین است و تعطیلی نداریم در کار عقب ماندگی های زیادی داریم.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت های لازم از بخش کشاورزی صورت گیرد و طرح های هادی باید به صورت درست بررسی و ساماندهی شود.
وی افزود: همچنین بنیاد مسکن استان البرز بازنگری طرح هادی را انجام دهد تا مشکلات مردم حل شود.